سنگ تمام ویژه اسطوره استقلال برای تیم ساپینتو
علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال می گوید این تیم می تواند با این پتانسیل بازیکن و مربی در این فصل هم عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر را دوباره تکرار کند.
 
شرایط استقلال را برای دیدار مقابل مس رفسنجان چطور ارزیابی می کنید؟
پس از بردی که استقلال مقابل نفت در ابادان بدست اورد از لحاظ روحی در شرایط خوبی است و می تواند در دیدار خانگی مقابل مس به برتری برسد.
اما چند بازیکن استقلال در این دیدار حضور ندارند؟ 
انطور که من شنیدم ۳ بازیکن به دلیل محرومیت غایب هستند و غلامی و جلالی و رضاوند هم اسیب دیده هستند و نمی توانند استقلال را همراهی کنند.البته استقلال از نظر مهره بازیکنان جایگزین خوبی دارد که می توانند جای خالی سایرین را پر کنند.
استقلال سرانجام توانست به صدر جدول برسد؟
به نظرم استقلال خیلی زودتر از اینها باید خودش را به صدر جدول می رساند.درست است که الان هم امتیاز با رقیب سنتی در رده دوم قرار دارد ولی مطمئن هستم به زودی با اختلاف در صدر جدول قرار خواهد گرفت.
مهاجمان استقلال چند بازی است که موفق به گلزنی نشده اند؟
استقلال مهاجمان خوبی را در این فصل در اختیار دارد که هر کدام از آنها می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند.قطعا در ادامه لیگ باز هم به استقلال در امر گلزنی کمک خواهند کرد.
استقلال می تواند عنوان قهرمانی نیم فصل را کسب کند؟
به تیم قهرمان نیم فصل جام نمی دهند و استقلال باید تلاش کند در پایان فصل دوباره عنوان قهرمانی فصل گذشته را تکرار کند.استقلال پتانسیل کسب دوباره قهرمانی را با این بازیکنان و کادر فنی دارد.