انتظار برای قهرمانی نماینده اصفهان در آسیا

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس ، پس از اعلام رأی کمیته استیناف در مورد وقوع تبانی در لیگ برتر فوتسال و پس گرفتن جام قهرمانی از تیم گیتیپسند، تردیدهایی در مورد نماینده ایران در مسابقات جام باشگاههای آسیا به وجود آمد.

با این حال فدراسیون فوتبال با انتشار بیانیه‌ای از تیم گیتی پسند اصفهان به عنوان نماینده فوتسال کشورمان در سومین دوره مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا یاد کرده است.

با نظر فدراسیون فوتبال به دلیل اینکه مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا از تاریخ ۱۱ تیرماه در کشور کویت آغاز می‌شود و تیم منصوری امکان شرکت در این مسابقات را نداشته و تیم گیتی‌پسند تشریفات لازم را در مورد اعزام انجام داده است، این تیم به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کند.

بر اساس برنامه قبلی، کاروان تیم فوتسال گیتی پسند ایران هشتم تیرماه به منظور حضور در جام باشگاه های آسیا راهی کویت می‌شود.

تیم فوتسال گیتی پسند سه جلسه تمرینی در سالن اصلی برگزاری مسابقات نیز برگزار کرده تا در نخستین دیدار خود برابر تیم تایسون نام ویتنام با آمادگی کامل گام به میدان برود.

رقابت‌های جام باشگاه های آسیا از یازدهم لغایت شانزدهم تیرماه جاری در کشور کویت برگزار می‌شود و هشت تیم برتر آسیا در این مسابقات حضور دارند.

سال گذشته تیم منصوری نتوانست از عنوان قهرمانی تیم ماهان دفاع کند و به نایب قهرمانی دست یافت، از این رو انتظار میرود تیم گیتیپسند با قدرت در این مسابقات شرکت کرده و قهرمانی را به دست بیاورد.