اخراج بیرانوند و جنجال در ورزشگاه +فیلم و عکس

در اواخر نیمه اول زاپاتا مهاجم تیم آلومینیوم با علیرضا بیرانوند تک به تک شد که خطای این دروازه‌بان را داور با کارت قرمز مستقیم جریمه کرد.

* این تصمیم داور با اعتراض تند پرسپولیسی‌ها همراه شد، به‌طوری‌که یحیی گل محمدی به داخل زمین آمد و از بازیکنانش می‌خواست تا زمین را ترک کنند که البته این مسئله با ورود ناظر بازی انجام نشد.

* در پی این تصمیم تماشاگران پرسپولیس ضمن دادن شعارهای تند علیه داور بازی، خواهان ورود VAR شدند و یک صدا این موضوع را درخواست می‌کردند.

* بعد از این مسئله امید عالیشاه از زمین بیرون آمد تا به جای او احمد گوهری درون دروازه پرسپولیس قرار بگیرد.

* این درحالی است که علیرضا بیرانوند برای دقایقی داخل زمین مانده بود، و از زمین بیرون نمی‌رفت که درنهایت پس از دقایقی بازی به حالت عادی برگشت.

* بعد از سوت پایان نیمه اول بازیکنان و نیمکت‌نشینان پرسپولیس به سمت داور رفتند و به او بابت تصمیمی که گرفت به شدت اعتراض کردند. این موضوع با واکنش هواداران هم همراه شد و آنها شعارهای تندی علیه داور بازی سر دادند.

مصدومیت

*باشگاه آلومینیوم با انتشار تصویری از پای میلاد فخرالدینی نوشت: جراحت و خون‌ریزی پای میلاد فخرالدینی در صحنه خطای علیرضا بیرانوند روی کاپیتان آلومینیوم که منجر به اخراج دروازه‌بان پرسپولیس شد.

 

حجم ویدیو: 3.53M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29