مسی جای نیمار و امباپه را پر نمی‌کند

پی‌اس‌جی فردا از ساعت 19.30 به وقت تهران میزبان تولوز خواهد بود. در این بازی کیلیان امباپه و نیمار به دلیل مصدومیت بازی نخواهند کرد و البته شرایط امباپه وخیم‌تر است و او تا سه هفته در دسترس نیست.

پیروزی 1-3 برابر مون‌پلیه تا حدی تحت تاثیر مصدومیت امباپه قرار گرفت ولی گالتیه می‌گوید راهی برای جلوگیری از این مصدومیت وجود نداشت: «کیلیان سه هفته در دسترس نیست. می‌توانستیم مانع مصدومیتش شویم؟ خیر؛ چرا که فصل منحصر به فردی را سپری می‌کنیم. جام جهانی برای اولین بار در میانه‌های فصل برگزار شد و می‌دانم که ملی‌پوشان تیم‌های دیگر هم با مصدومیت روبه‌رو شده‌اند. ما در مورد امباپه بسیار محتاط بودیم و او 12 یا 13 روز پس از جام جهانی استراحت کرد. دلیل مصدومیت او این نبود که فشرده و زیاد بازی کرده است.»

وضعیت نیمار و راموس: «هر دو مصدوم هستند و فردا برابر تولوز بازی نخواهند کرد.»

نقش مسی برای پر کردن جای خالی نیمار و امباپه: «باید تیم را پس از غیبت امباپه و نیمار به درستی سازماندهی کنم. مسی برابر مون‌پلیه مثل همیشه عالی بود ولی او قرار نیست جای کسی را پر کند. مسی در پست خودش بازی خواهد کرد و جانشینان امباپه و نیمار باید سعی کنند بهترین بازی خودشان را انجام دهند و سطح خودشان را بالاتر ببرند.»

عدم خرید بازیکن در انتقالات زمستانی: «از این بابت مشکلی نداشتم. باشگاه تلاش زیادی کرد ولی ریسک نقض فرپلی مالی وجود داشت. تیم بسیار خوب و کاملی دارم و هرچند بازیکن جدیدی نیامد، ولی جوانان مستعدی دارم که می‌توانند جای خالی بازیکنان بزرگ را در صورت نیاز پر کنند.»