نیمار درگیری در رختکن پاری سن ژرمن را تایید کرد

گویا پس از آنکه پاریسی‌ها در یک نیمه سه گل از موناکو دریافت می‌کنند، لوییس کامپوس از شدت عصبانیت در بین دو نیمه به شدت از برخی بازیکنان انتقاد می‌کند که این عمل او نیز از سوی نیمار و کاپیتان مارکینیوش بدون جواب نمانده و درگیری بین آن‌ها در رختکن شکل می‌گیرد. به نقل از (ESPN)، حال نیمار در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ این موضوع را تایید کرده است و همچنین از درز اطلاعات درون تیمی، انتقاد کرده است.

نیمار در مورد درگیری‌شان در بین دو نیمه بازی مقابل موناکو، گفت:این اتفاق افتاد. یک بحث کوچک پیش آمد و ما با یکدیگر موافق نبودیم. این بخشی از فوتبال است. هر روز اتفاقاتی می‌افتد. اما من همه را دوست دارم. مانند پارتنرم. فوتبال فقط عشق و دوستی نیست. به یکدیگر احترام می‌گذاریم، اما همیشه اختلافاتی وجود دارد و گاهی لازم است چنین بحث‌هایی اتفاق بیافتند تا به پیشرفت شما کمک کنند. ما به باخت عادت نداریم. پس وقتی شکست می‌خوریم، ناراحت می‌شویم. اما این هم بخشی از روند پیشرفت کردن است.

نیمار در مورد ناامیدی‌اش از لو رفتن چنین اطلاعاتی در پاری سن ژرمن، گفت:گاهی اوقات برخی شایعات با قصد و نیت قبلی در مطبوعات منتشر می‌شوند، خیلی زود در جهان پخش می‌شوند و بسیاری از مردم آن را می‌بینند. این ششمین فصل حضور من در پاری سن ژرمن است و از زمان ورودم به اینجا، همیشه در مقاطع مهم فصل چنین شایعاتی پخش می‌شود. نمی‌دانم چه کاری از دست من در این‌باره بر می‌آید، زیرا من تنها یک بازیکن در باشگاه هستم. اما این موضوع مربی و هم تیمی‌هایم را آزار می‌دهد. نباید هر اتفاقی که در رختکن ما رخ می‌دهد به بیرون درز پیدا کند.

نیمار همچنین در ادامه می‌گوید که تاکنون جاسوس رختکن‌شان را پیدا نکرده‌اند و از او بابت لو دادن اخبار تیم، انتقاد می‌کند. او گفت:

نیمار درگیری در رختکن پاری سن ژرمن را تایید کرد

این خیلی غم انگیز است. موضوعاتی وجود دارند که باید در بین خودمان باقی بمانند. ما برای یک هدف می‌جنگیم و باید در کنار هم باشیم. وقتی اطلاعات به این شکل به بیرون درز پیدا می‌کنند، عصبانی می‌شویم. اما کار سختی است که بفهمیم از چه طریقی این اتفاق می‌افتد.