شرط تمدید قرارداد ژاوی مشخص شد

بردی که بارسلونا یکشنبه گذشته مقابل رئال مادرید به دست آورد، قهرمانی لیگ را قطعی کرد. واضح است که از نظر ریاضی هنوز این اتفاق نیفتاده، اما 12 امتیاز برتری که بارسلونا از آن برخوردار است، اختلاف قابل توجهی برای اطمینان از قهرمانی است. ژاوی خودش هم در این باره گفت:

“فقط ما می توانیم این‌ موقعیت را از دست بدهیم.”

عنوانی که نتایج خود را برای سرمربی بارسا به همراه خواهد داشت. چند روز پیش رئیس بارسا گفت که قصد دارد قرارداد مربی را تمدید کند، اما این را نگفت که یکی از مقدمات اصلی این کار، قهرمانی بارسلونا است. این‌ها جملاتی بود که در آنها حمایت خود را از مربی در مقابل تعهدات سختی که پیش رو داشت، نشان داد.

اکنون که بارسا لیگ را در جیب خود دارد، تمدید یک واقعیت است که با پایان فصل به آن رسیدگی خواهد شد. و ما نباید فراموش کنیم که باز هم می تواند شرایط بهتر باشد زیرا تیم بارسا در موقعیتی است که می تواند جام حذفی را نیز به دست آورد. آنها در آستانه بازی برگشت، نیمه نهایی مقابل رئال مادرید را با برتری شروع می کنند. آنها می توانند دبلی را به ثبت برسانند که باید به آن سوپر جام را هم اضافه کرد.

ژاوی یک سال دیگر از قراردادش باقی مانده است. ایده باشگاه این است که حداقل یک سال دیگر به او پیشنهاد دهد. این موضوع باید در ماه ژوئن مورد بحث قرار گیرد. تمدید دیگری که رئیس نیز در نظر دارد تمدید متئو آلمانی است. مدیر فوتبال یک سال دیگر نیز قرارداد دارد. مانند ژاوی، قرارداد او در ژوئن 2024 به پایان می رسد. این موضوعی است که در پایان فصل نیز به آن پرداخته خواهد شد.

شرط تمدید قرارداد ژاوی مشخص شد

یک موضوع پیچیده در تمدید، دستمزد مربی خواهد بود. ژاوی با دستمزد بسیار کم به بارسلونا پیوست. مشکلات مربوط به مسائل مالی باعث شد که باشگاه نتواند حقوق بالایی به او بدهد. مشکلات هنوز حل نشده است زیرا باشگاه حتی نمی تواند گاوی و سایر بازیکنان را ثبت نام کند.