شرایط تیم لیگ برتری که حرفه ای نبود

ابراهیم اشکش پس از شکست مقابل مس رفسنجان در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: در رابطه شرایط بازی امروز باید بگویم که هر 2 تیم فوتبال خوبی را بازی کردند و موقعیت‌های بسار خوبی را روی دروازه‌ها ایجاد کردند. هرچند نتیجه بازی را واگذار کردیم اما به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. شرایط تیم نفت مسجد سلیمان بد پیشرفت و مانند یک تیم حرفه‌ای جلو نرفت. خواسته یا ناخواسته شاهد اعتصابات بازیکنان و مسئولان فنی گذشته تیم بودند. آنها سود خود را از این حرکت هم بردند. این تیم 2 بار یارگیری کرده است در 2 بار آن هم من مسئولیت تیم را برعهده نداشتم. من متأسفم برای تیم نفت مسجد سلیمان که شهر اولین ها هستیم و همه چی داریم.

وی افزود: ما تنها تیم لیگ برتری هستیم که جی پی اس نداریم و نمی‌توانیم بازیکنان خودمان را به خوبی ارزیابی کنیم و از آنها در طول بازی استفاده کنیم. هرچند مسئولان در تلاش هستند که این نواقیص را برای تیم نفت مسجد سلیمان برطرف کنند. برای نفت مسجد سلیمان زشت است. تیمی که سالیان سال است در لیگ برتر بوده است جی پی اس ندارد. در مقابل امروز من تیم مس رفسنجان را دیدم کیف کردم. 4 تا بازیکن خارجی خوب و با کیفیت دارد، اما تیم مسجد سلیمان تنها تیم لیگ برتری است که بازیکن خارجی ندارد و از این مزیت می‌شد استفاده کرد اما متأسفانه در نیم فصل هم این موضوع برای تیم ما محیا نشد. از طرفی شما به میانگین قدی تیم مسجد سلیمان که نگاه کنید می بینید ما بازیکن بالای 190 سانتی متر نداریم. این ها همه نواقص تیم ما است. تیم را جوری را رقم زدند که ما شرایط خوبی را نداریم و من تیم را بعد از بازی با تراکتور آن ها را به سیگل بدنسازی بردیم تا امروز که بازی داشتیم.

وی افزود: همه این اتفاقات برای همان اعتصاباتی بود که صورت گرفت. خط مشی که بازیکنان دادند خط مشی درستی نبود. عوض اینکه ما از سیانت بازیکن دفاع کنیم باید هرکاری می‌کردیم که بازیکن تمرین کند و شرایط ایده ال را برای بازیکن ایجاد کنی تا بتواند بازی کند. متأسفانه برای نفت مسجد سلیمان دلسوزی نشد. روی خوب بازی امروز این بود که من به 6 بازیکنی که تنها 20 سال سن داشتند بازی دادم. گلر 20 ساله نفت مسجد سلیمان امروز نشان داد که می تواند جای بسیاری از بزرگان را در این تیم بگیرد. بازیکنانی که من امروز بازی دادم سرمایه های فوتبال کشورمان هستند و امیدوارم در آینده بتوانند به فوتبال کشور خدمت کنند. هرچند نفت مسجد سلیمان با اینکه بودجه بوده و شرایط خوبی بوده اکما تفکراتی فنی و که بر تیم حاکم بوده است تیم را به مسیر درستی هدایت نکرده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تمام بازیکنانی که امروز بازی کردند تمام وجودشان را در زمین گذاشتند اما فوتبال قوانینی دارد و اگر از این قوانین تخطی کنید نتیجه‌ای که مورد نیاز شماست به دست نمی‌آید. تیم باید بتواند در طول یک فصل از نظر فنی بدنی و تاکتیکی روند نرمالی را داشته باشد اما نفت مسجد سلیمان خواب زمستانی در طول فصل زیاد داشت. امیدواریم در اآینده از تیم ما حمایت کنند و تمام وجود بازیکنیم تا بتوانیم با کسب امتیازهای باقی مانده التیامی بر زخم‌های مردم نفت مسجد سلیمان باشیم. من با بازیکنان در رختکن صحبت کردم و هم قسم شدیم که در بازی‌های آینده نتیجه خوبی را بگیریم. لیاقت مردم نفت مسجد سلیمان بیش از این ها است. اما این برای من سوال است که چطور می‌شود بیایند و خط مشی تیم را به اعتصابات گره بزنند و با ارائه تعهدهای مالی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند. 

وی در ادامه تصریح کرد: مردم مسجد سلیمان نجیب هستند و با این تیم زندگی کردند و تا به امروز هم خم به ابرو نیاوردیم. امیدواریم شهر مسجد سلیمان ما را رها نکند و اگر خدایی نکرده تیم سقوط کردو از همین الان باید به خاطر مردم هم که شده از این حمایت های لازم را انجام دهند و بتواند برگشت زود هنگامی به لیگ برتر داشته باشد.

اشکش در خصوص صحنه پنالتی بازی گفت: تیم داوری امروز قضاوت بسیار خوبی را داشتند و به آنها خسته نباشید می‌گویم ولی گل نشدن پنالتی یک عدالت فوتبال در بازی امروز بود. آن صحنه اصلا پنالتی نبود و گل نشدن آن یک عدالت بود.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در خصوص شرایط باشگاه و نتیجه نگرفتن های این تیم در لیگ برتر این تیم گفت: ما بودجه خوبی را در اختیار داشتیم و حمایت های مالی خوبی هم از تیم ما شد اما متأسفانه بزرگان فوتبال شهرمسجد سلیمان و خوزستان از تیم ما فاصله داشتند. در واقع تصمیم یک تنه فنی گرفته شد، تصمیماتی که بازخورد آن‌ در بستن تیم و سطح بازیکنان مشخص است. ما در بعضی از پست ها بازیکنان خوبی را داریم اما بعضی از پست ها وجود دارد که شرایط خاص را می طلبند و باید بازیکنان خاصی جذب شوند. 

وی در ادامه افزود: شرایط بازیکنانی هم که داشتیم خوب نبوده ما در حال حاضر 6 بازیکن مصدوم داریم. همانطور که گفتم باز هم اشاره میکنم تصمیمات فنی درست کمی درست نبود و بازیکنانی که باید جذب میشدند، نشدند. همه حمایت کامل از تیم دارند که امیدوارم شرایط امسال تیم درست عبرتی برای مدیران باشگاه باشد تا بتوانیم آن چیزی که تیم نفت مسجد سلیمان به دنبال آن است عملی کند.