استقلال نقره داغ شد/ شکایت سازمان لیگ از سرپرست استقلال به کمیته اخلاق

به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران ، به دلیل اظهارات غیرمسئولانه حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال و بیان تهمت و افترا به سازمان لیگ فوتبال مبنی بر تبانی با شورای تامین استان البرز و همچنین تهمت و افترا به سهیل مهدی مدیر مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه مدیر مسابقات کارمند افشین پیروانی است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شکایت کرد.

سازمان لیگ ضمن تاکید بر داشتن نگاهی یکسان به همه باشگاه‌ها ورعایت بی طرفی از همه باشگاه‌ها می‌خواهد از پرداختن به حواشی مخرب و بیان مسایل غیرمسئولانه خودداری نمایند.

به گزارش فارس، حجت کریمی سرپرست استقلال در واکنش به صحبت های منصور قنبرزاده گفت: او اعلام کرد دوست خوب من، نه! من به هیچ عنوان به کسی که در کل لیگ به استقلال ضربه زده هیچ دوستی ندارم. در جلسه شورای تامین که حدود ۱۵ نفر بودند، همه‌مخالف برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی بودند. قرار شد قنبرزاده اعلام کند سازمان لیگ این تصمیم را گرفته و اعضا هیچ مسئولیتی را بر عهده نگرفتند.

وی افزود: صورتجلسه‌ای که می‌گوید، برای حضور در جلسه است نه اینکه من اعلام کنم موافقم در استادیوم آزادی برگزار شود. در برگه‌ای که امضا کردم به هیچ عنوان برگزاری بازی در آزادی نبود. قنبرزاده باید با وجدان خودش راحت باشد و ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد. همینطور فدراسیون و سازمان لیگ، همینطور که پول استقلال را نمی‌دهند با وجدان خودشان راحت باشند. رنگی بودن بر همه ثابت شده است. هفته قبل مشخص شد که سهیل مهدی در اصل کارمند پیروانی است و مسائل دیگر که ان‌شاالله بازگو می‌کنم.