پیام بازیکنان رئال به پرز: به مورینیو فکر نکن!

برخی رسانه‌های اسپانیایی در ادعایی عجیب اعلام کردند نام ژوزه مورینیو به عنوان جانشین احتمالی کارلو آنچلوتی در رئال مادرید با بازیکنان تیم مطرح شده و با مخالفت آنها روبرو شده است.

چند رسانه در اسپانیا از جمله برنامه تلویزیونی ال‌چیرینگیتو امروز دو ادعای جنجالی درباره رئال مادرید مطرح کردند که در این کشور خبرساز شده است.

بر اساس این ادعاها با توجه به اینکه رئال مادرید نگران جدایی کارلو آنچلوتی و پاسخ مثبت او به تیم ملی برزیل است، احتمال بازگشت ژوزه مورینیو به برنابئو را با بازیکنان رئال مطرح کرده تا نظر آنها را جویا شود. دومین ادعا این است که اکثر بازیکنان رئال با این پیشنهاد به شدت مخالفت کرده‌اند.

به نظر می‌رسد تلاش‌های بی‌وقفه فدراسیون فوتبال برزیل برای جلب رضایت کارلو آنچلوتی مدیران رئال مادرید را تا حدی غافلگیر کرده است. فلورنتینو پرز و دیگر مدیران باشگاه انتظار نداشتند سرمربی محبوب خود را امسال تابستان از دست بدهند و حالا باید با در نظر گرفتن احتمال جدایی او به فکر گزینه‌ای برای هدایت تیم باشند.

تیم ملی برزیل بعد از کنار رفتن از مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2022 به همکاری خود با تیته پایان داد. جانشین این مربی برزیلی با وجود گذشت حدود 6 ماه هنوز مشخص نشده و مسئولان CBF مشغول بررسی و مذاکره با گزینه‌های مورد نظر خود هستند.

بر اساس گزارش‌هایی که امروز در مطبوعات اسپانیایی منتشر شده چندین نفر از بازیکنان رئال به فلورنتینو پرز اعلام کرده‌اند که با نشستن ژوزه مورینیو روی نیمکت تیم موافق نیستند. این در حالی است که آقای خاص سال‌های بسیار موفقی را در رئال مادرید سپری کرده است. مورینیو در فصل جاری با رم به فینال لیگ اروپا رسیده و شانس فتح این جام را دارد. او فصل گذشته هم با جالوروسی در لیگ کنفرانس اروپا قهرمان شده بود.