استقلالی‌ها مراقب منتظر محمد باشند

محسن یوسفی بازیکن سال‌های گذشته استقلال درباره بازی آخر استقلال در دیدارهای تدارکاتی این تیم اظهار داشت: چقدر خوب که شنیدیم کوین یامگا در این بازی توانسته گلزنی کند. همین که این بازیکن اینقدر جسارت دارد که پشت ضربات پنالتی بایستد نشان می‌دهد که هم خودش به خودش خوب اطمینان دارد و هم جواد نکونام او را قبول داشته که اجازه داده پنالتی زن اول تیم باشد. این موضوع تا حدی در نبود محبی و قایدی باعث امیدواری است.

وی افزود: کوین یامگا این توانایی را دارد که در خط حمله بتواند نقش موثری در پیشبرد اهداف جواد نکونام داشته باشد البته پیمان بابایی هم ثابت کرد اگر کادرفنی به او اعتماد کند توانایی‌هایش را بیشتر به نمایش می‌گذارد.

فوتبالیست سال‌های قبل استقلال درباره اضافه شدن یک بازیکن عراقی به این تیم قبل از هر چیز هشدار داد و گفت: فوتبالیست‌های عراقی جزو فوتبالیست‌های خوب منطقه خاورمیانه هستند. آنها خیلی شبیه به فوتبالیست‌های خود ما بازی می‌کنند اما شاید به لحاظ رفتاری آنطور که باید و شاید در فوتبال ما سابقه خوبی از آنها نداشته باشیم.

استقلالی‌ها مراقب منتظر محمد باشند

یوسفی یادآور شد: به خاطر داریم در همین استقلال بازیکنانی مثل هوار ملا محمد و یا جاسم کرار تا چه اندازه برای باشگاه، هواداران و اصل کاری یعنی تیم استقلال دردسر درست کردند. خدا کند از همین حالا کادر فنی برای این بازیکن گربه را دم حجله بکشند. البته در سوابق این بازیکن موارد اخلاقی خاصی دیده نشده و قطعاً این بازیکن رده امید می‌تواند خواسته‌های فنی و تکنیکی کادر فنی را برآورده کند اما نکونام باید او را در رابطه با مسائل اخلاقی تیم استقلال آگاه کند. این آگاهی باید در حدی باشد که اتفاقات سال گذشته در رابطه با ساپینتو تکرار نشود.

وی اضافه کرد: فصل گذشته هم ریکاردو ساپینتو کمی دیر با شرایط اخلاقی فوتبال ایران آشنا شد. به همین خاطر بخش مهمی از فصل را از روی سکوها به هدایت تیم استقلال مشغول بود. این می‌تواند برای تیم استقلال خطرناک باشد که مبادا برخی رفتارها از سوی این عراقی (منتظر محمد) موجب شود تیم استقلال دچار تنبیه تیمی شود.

یوسفی همچنین درباره بازی استقلال در شهر آبادان تأکید کرد: ای کاش شرایط به گونه‌ای بود که بازی استقلال و آبادان در مهر ماه یا لااقل اواخر شهریور برگزار می‌شد. در این هوا واقعاً نمی‌توان در آبادان فوتبال بازی کرد. حتی اگر بازی آخر شب باشد. ولی به طور کلی مطمئنم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود.

یوسفی در پایان گفت: مطمئنم بچه‌های تیم استقلال با تمام غیرت و انگیزه به میدان می‌روند تا بهترین نتیجه را در آبادان کسب کنند البته باز هم می‌گویم که بازی بسیار سخت است اما وقفه به وجود آمده در لیگ قطعاً به سود استقلال خواهد بود تا صنعت نفت. با این همه ای کاش باز هم یک هفته استقلال بیشتر فرصت داشت تا از این هم آماده‌تر می‌شد.