تمام صحبت های یحیی گل محمدی در مورد جذب مهاجم خارجی

به نظر می رسد اختلاف یحیی گل محمدی و درویش بر سر جذب مهاجم خارجی بالا گرفته و هواداران پرسپولیس را سردرگم کرده است.

 در تمام روزها و هفته های قبل رضا درویش در پاسخ به این سوال که چرا خبری از جذب مهاجم خارجی نیست و چرا باشگاه در جذب مهاجم این همه منفعل عمل کرده تاکید داشت باشگاه باید با نظر سرمربی برای خرید بازیکن اقدام کند و یحیی گل محمدی هنوز لیستی اراده نکرده است.

در ادامه یحیی گل محمدی در معدود مصاحبه هایی که انجام داد این موضوع را تایید و اعلام کرد هنوز مهاجمی به باشگاه معرفی نکرده است. نگاهی داریم به آخرین صحبت ها و مصاحبه های سرمربی پرسپولیس طی 10 روز اخیر:

اظهارنظر گل محمدی در تاریخ جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲

سرمربی پرسپولیس 9 روز قبل مصاحبه ای را از طریق برخی افراد نزدیک به خود در اختیار برخی رسانه ها قرار داد تا به نوعی به سکوت خود پایان دهد. او در این مصاحبه در خصوص جذب مهاجم خارجی چنین گفت:

 بیشتر از ۳۰ گزینه را بررسی کردیم و ساعت‌ها وقت گذاشتیم اما هواداران عزیز بدانند تا الان گزینه‌ای نبوده که بتوانیم آن را با اطمینان خاطر جذب کنیم. مهاجم خوب خارجی هزینه زیادی دارد و خرید چنین بازیکنانی برای باشگاه ما راحت نیست. اگر تاکنون راجع به این مسائل حرفی نزدیم بخاطر این بود که روحیه بازیکنان خودمان خراب نشود ولی تلاش می‌کنیم بتوانیم یک یا دو بازیکن جدید به تیم اضافه کنیم.

اظهارنظر گل محمدی در کنفرانس خبری قبل از بازی با آلومینیوم

یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با آلومینیوم در پاسخ به این سوال خبرنگار که پرسید:" آقای درویش می گویند شما مهاجمی به باشگاه معرفی نکرده اید اما در رسانه ها اخباری منتشر شده که شما مهاجم معرفی کرده اید، چنین پاسخ داد:

 نه آن ها مهاجم نبودند. من مهاجمی معرفی نکرده ام. ما اگر بخواهیم بازیکن خارجی بگیریم سطح آن خیلی مهم است که باید به تیم کمک کند. بازیکن باید در سطح آسیا عملکرد خوبی داشته باشد. در این وضعیت حداقل یک میلیون دلار قیمت آن است و شرایط باشگاه را هم وقتی کنارش می‌گذاریم می‌بینیم امکانش نیست. شاید گفتنش درست نباشد، اما در این مدت 30، 40 بازی 90 دقیقه‌ای دیدم. باید گزینه‌ای باشد که اطمینان خاطر ایجاد کند، وگرنه اینکه بیاید یک پولی بگیرد و دوباره حرف و حدیث درست شود، خوب نیست.

اظهارنظر یحیی گل محمدی در نشست خبری بعد از بازی با آلومینوم

یحیی گل محمدی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با آلومینوم به یک باره تغییر نظر داد و در پساخ به جذب مهاجم خارجی از زیر نظر گرفتن چند مهاجم ایرانی خبر داد:

 ما دوست داشتیم در پست مهاجم بازیکنان بیشتری داشتیم. باید این اتفاق می افتاد. توان مالی باشگاه اجازه نمی دهد بازیکنانی که می خواهیم جذب کنیم. اینکه بیایم درباره اسامی حرف بزنیم درست نیست. همه چیز را نباید گردن مربی انداخت. حداقل 3 گزینه داخلی داشتیم که به خاطر شرایط باشگاه یا تمدید نکردند یا جذب نشدند. برخی از تیم ها بازیکنان خود را حفظ کردند و بازیکنان بیشتری گرفتند. قراردادهای بالای 25 میلیارد بستند و این ها برای ما عجیب است.

گل محمدی در این مصاحبه از 2 گزینه داخلی موردنظر خود به همراه عیسی آل کثیر خبر داد و باز هم دادن لیست به باشگاه برای جذب بازیکن خارجی را تایید کرد تا به نوعی مشخص شود به جز روز قبل که سرمربی سرخ ها نام یک مهاجم آفریقایی را به باشگاه داده، در تمام روزها و هفته های قبل هیچ بازیکن خارجی را به باشگاه معرفی نکرده تا مشخص شود قرارداد مالی بازیکنان موردنظر او به حدی است که باشگاه پرسپولیس توان پرداخت دستمزد آن ها را ندارد. موضوعی که در مصاحبه هایش نیز به آن اشاره کرده است.

حالا باید دید پس از این همه مدت، مهاجمی که گل محمدی روز قبل به باشگاه معرفی کرد شرایطش از نظر مالی با شرایط مالی باشگاه پرسپولیس همخوانی دارد یا نه.