خبر جنجالی| شکایت سپاهان از مدیرعامل پرسپولیس به کمیته اخلاق

 بنابر اعلام باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ، در پی سخنان بی‌پایه و سراسر کذب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در یک برنامه تلویزیونی شبکه سوم سیما در بامداد روز سه‌شنبه بیست و یکم شهریور، باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از وی به کمیته اخلاق شکایت کرد.

باشگاه سپاهان اعلام کرد: بر خلاف صحبت‌های کذب و بی‌پایه و اساس نامبرده، سپاهان هیچگونه قرارداد ارزی با بازیکنی منعقد نکرده و اعلام عددهای دروغ توسط ایشان تکذیب می‌گردد؛ ضمناً باشگاه سپاهان سقف بودجه را بر اساس دستورالعمل رعایت نموده است.

این باشگاه همچنین برای چهارمین بار به دلیل صحبت‌های اشتباه و اطلاعات کذب ریز و درشتی که مدعیانه توسط مدیرعامل پرسپولیس مطرح می‌شود، از او به کمیته اخلاق شکایت می‌کند.

شایان ذکر است، متاسفانه کمیته اخلاق در اعلام آرای تخلفات ایشان، سکوت کرده و اقدام لازم را صورت نمی‌دهد. مدیرعامل پرسپولیس بر خلاف قانون، تخلف واضح صورت داده و با بازیکنی که طرف قرارداد یک باشگاه است، مذاکره می‌کند و مستقیماً این موضوع را اعلام می‌کند که ادعای او اقرار به گناه است و امیدواریم کمیته اخلاق به قید فوریت در خصوص این موضوع رسیدگی لازم را صورت دهد.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، پاسخ همه اتهامات مطرح شده را دارد و مستندات لازم در این خصوص‌ را به فدراسیون و سازمان لیگ ارائه کرده اما با توجه به توصیه فدراسیون مبنی بر عدم پاسخ‌های fه یکدیگر، عدم صدور بیانیه و مواردی از این دست، از ارائه پاسخ شفاهی به صحبت‌های مطرح شده، خودداری می‌کند.

شکایت سپاهان از مدیرعامل پرسپولیس به کمیته اخلاق