اخبار پرسپولیس| مهمترین تفاوت پرسپولیس و النصر

کایسدو مهاجم اکوادوری که پرسپولیس را سر کار گذاشت پارسال در یک تیم ناشناخته در عربستان فقط ۳ گل زده بود و همین مهدی عبدی آمار بهتری از او داشت. حالا شما ببینید کار پرسپولیس و فوتبال ایران به کجا کشیده که یک بازیکن ۳۵ساله و تمام‌شده آنها را سر کار می‌گذارد و یک روز مانده به اعلام اسامی نهایی به AFC می‌گوید نمی‌آیم! در آن‌سو و در همان عربستان امثال نیمار، بن‌زما و رونالدو قرارداد می‌بندند و نگاه دنیا حداقل به فوتبال این کشور عوض می‌شود. لیگ عربستان حالا از لیگ فرانسه و هلند و... جذاب‌تر است چون کلی ستاره دارد اینجا اما جدای از ضعف مفرط مدیریتی، اتفاقاتی می‌افتد که اصلاً ربطی به مسائل سیاسی هم ندارد اما خیلی‌ها برای توجیه عملکرد ضعیف خود آن را به مسائل سیاسی ربط می‌دهند.

اخبار پرسپولیس| مهمترین تفاوت پرسپولیس و النصر

مثلاً لوکادیا که رفت عنوان شد که او به خاطر ناامنی از تهران رفته اما ۲۰، ۳۰ بازیکن خارجی دیگر از جمله گولسیانی، یامگا، سیلوا و... در همان مقطع ماندند و اتفاقی هم برای‌شان رخ نداد. در ماجرای کایسدو هم درویش گفته عده‌ای به همسر او توهین کرده‌اند، البته در فضای مجازی این چیزها هست و نمی‌توان کتمان کرد اما به هر حال پرسپولیس می‌توانست محرمانه کار را تمام کند تا فحش‌هایی که به همسرش داده می‌شود اثر نکند. 

پرسپولیس فرصت بسیار خوبی را برای جذب یک گلر ذخیره و البته یک مهاجم گلزن از دست داد و حالا یحیی اگر نتیجه نگیرد به اندازه کافی بهانه دارد. واقعیت اما تلخ‌تر از این حرف‌هاست و فوتبال ایران به شدت ضعف تشکیلاتی و مدیریتی دارد. پرسپولیس هنوز بابت زمان مدیریت محمدحسین انصاری‌فرد چوپ می‌خورد و استقلال هم که اگر یک روز مشکل نداشته باشد عجیب است. اینکه ستاره‌های بزرگ و حتی متوسط و معمولی فوتبال دنیا به ایران نیایند، عجیب نیست اما اینکه پرسپولیس پول ناهار هتل را بدهکار است و اینکه خطیر و نکونام نمی‌توانند دور یک میز بنشینند و حرف بزنند خیلی عجیب است و هیچ ربطی هم به پولدار بودن تیم‌های عربستانی و پول نداشتن تیم‌های ایرانی ندارد. البته همین تیم‌های بی‌پول ما هم خوب بلدند سالی 600، 700 میلیارد تومان هزینه کنند و در نهایت به لیگ قهرمانان آسیا هم نرسند.