رحمتی: تا فردا خوشحال خواهیم بود

سید مهدی رحمتی پس از پیروزی 2 بر صفر تیم فوتبال نساجی مقابل بمبئی سیتی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این برد را تقدیم می‌کنم به همه مردم ایران و طرفداران خوب و خونگرم تیم نساجی که تمام وجود و زندگی‌شان را صرف این تیم کردند و در همه جای جهان ما هواداران خوب‌مان را می‌بینیم همان‌طور که امروز آمدند و ما را تشویق کردند و آنهایی هم که نبودند جای‌شان خالی بود اما انرژی مثبت‌شان را احساس کردیم.

وی افزود: این اولین بازی نساجی در جام باشگاه‌های آسیا بود و خدا را شاکرم و از بازیکنانم تشکر می‌کنم که مردم و طرفداران ما را خوشحال کردند و اولین سه امتیاز نساجی در جام باشگاه‌های آسیا کسب کردند.

سرمربی نساجی مازندران خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم امروز یک روز تاریخی و خاطره‌انگیز باشد برای باشگاه نساجی چون که اولین سه امتیاز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردیم. خدا را شکر که بازیکنان ما تمام توان و انرژی‌شان را برای سربلندی و موفقیت این تیم و هواداران می‌گذارند.

رحمتی بیان کرد: سابقه زیادی در جام باشگاه‌های آسیا به‌عنوان بازیکن دارم و به عنوان سرمربی هم دومین تجربه‌ام است. مطمئنا برای گام بعدی باید خیلی بیشتر تلاش کنیم و کار ما سخت‌تر می‌شود. از امروز یک حساب ویژه‌تر روی ما باز می‌کنند. ما می‌توانیم تا فردا که به ایران برمی‌گردیم خوشحال باشیم و دوباره باید روی بازی‌های بعدی تمرکز کنیم.

رحمتی: تا فردا خوشحال خواهیم بود

وی در پایان یادآور شد: امیدوارم مهرداد عبدی که از ناحیه گونه مصدوم شده، مشکلی برایش پیش نیاید تا من بازیکن دیگری را از دست ندهم.

همچنین محمدرضا آزادی بهترین بازیکن زمین در این نشست خبری اظهار کرد: این برد را تقدیم می‌کنم به همه مردم ایران و خیلی خوشحالیم توانستیم بازی را ببریم و سه امتیاز را بگیریم.