اخبار پرسپولیس| تفاوت بزرگ مهاجم سوئدی و لوکادیا

پرسپولیس در آخرین ساعات باقی مانده تا فرستادن لیست نهایی خود به ای اف سی اقدام به جذب نبیل باهویی سوئدی کرد. مهاجمی که گزینه یحیی گل‌محمدی نبود و خود یحیی هم اعلام کرد برنامه ای برای جذب این بازیکن نداشته است. با این حال برخلاف نظر گل‌محمدی این بازیکن جذب شد. سال قبل هم لوکادیا تقریبا چنین شرایطی داشت و گزینه باشگاه پرسپولیس بود. مهاجم هلندی که انصافا هم بازیکن باکیفیتی بود، گزینه یحیی نبود ولی بعد از معرفی این بازیکن توسط مدیران باشگاه، یحیی برای جذب این بازیکن اوکی داده بود.

گل‌محمدی با بررسی رزومه و عملکرد لوکادیا اعلام کرد این بازیکن را می‌خواهد ولی در مورد نبیل چنین اتفاقی رخ نداد و یحیی این بازیکن را تایید نکرد. خرید لوکادیا با مهاجم جدید قرمزها فرق داشت و گل‌محمدی با وجود نیاز مبرم به جذب بازیکن جدید در خط حمله، نبیل را تایید نکرده بود.

مهاجم سوئدی

 

هر چند این بازیکن به دلیل سرماخوردگی هنوز تست‌های پزشکی را پشت سر نگذاشته و در تمرینات پرسپولیس هم شرکت نکرده است ولی این احتمال هم وجود دارد که یحیی فرصت زیادی برای بازی کردن به این بازیکن ندهد. حال باید دید این بازیکن در نهایت چه سرنوشتی در پرسپولیس پیدا خواهد کرد و آیا گل‌محمدی به این بازیکن فرصت اینکه خودش را نشان دهد را می‌دهد یا خیر.