فاصله ما با الهلال 3 گل نبود

صادق درودگر پس از شکست خانگی 3 بر صفر مقابل الهلال عربستان اظهار داشت: فوتبال چهره‌های متفاوت دارد. یک روز تیمی شرایط بهتری دارد و روز دیگر ندارد. الهلال پرافتخارترین تیم آسیا است و تیم قدرتمندی است به خصوص امسال به صورت فوق‌العاده متفاوت در مسابقات آسیایی حاضر شده است. فاصله ما با الهلال 3 گل نبود. دو موقعیت گل را خودمان به آنها دادیم ولی باید به بازیکنان خودمان خسته نباشید بگویم. وقتی قیمت یک بازیکن 270 میلیون دلار است شرایط خیلی فرق می‌کند به راحتی چنین پول‌هایی به این بازیکن نمی‌دهند.

وی افزود: زمانی این پول پرداخت می‌شود که کیفیت معناداری وجود داشته باشد و این کیفیت معنادار خودش را نشان داد. کادر فنی، بازیکنان و همه تیم ما سعی کردند بازی خوبی را به نمایش بگذارند. در برخی موقعیت‌های بازی این را به نمایش گذاشتیم. ولی یکی دو اشتباه هم داشتیم. نمی‌خواهم بگویم می‌توانستیم این بازی را ببریم ولی می‌توانست فاصله ما با الهلال بیش از یک گل نباشد که شد. 

مدیرعامل نساجی با اشاره به ضربه‌ای که به تیرک دروازه الهلال خورد، گفت: یک شوت هم بابایی زد که فکر می‌کنم توپ گل شد. چند بار آن صحنه را دیدیم اگر آن گل پذیرفته می‌شد شرایط بازی شاید فرق می‌کرد. 

فاصله ما با الهلال 3 گل نبود

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه شما از هواداران خواسته بودید که خود را کنترل کنند اما در برخی دقایق این  اتفاق نیفتاد، گفت: صبح من با مسئولان فرهنگی باشگاه صحبت کردم گفتم برخی از این آدم‌ها اصلاً از ما نیستند و جزو بچه‌های شناخته شده ما نیستند که ما می‌خواهیم کنترل‌شان کنیم. فقط در مقطعی از بازی این اتفاق رخ داد باید بدانیم فوتبال محل زندگی، دوستی و رفاقت است. فوتبال برد و باخت دارد همه باید تحمل برد و باخت را داشته باشیم و به همه عواملی که کمک کردند این بازی برگزار شود تبریک می‌گویم. نشان دادیم که می‌توانیم میزبانی خوبی داشته باشیم و هم رقابت خوبی را در این سطح برگزار کنیم. نمی‌دانیم شما به میزبانی ما و برگزاری مسابقات چه نمره‌ای می‌دهید ولی من از همه بچه‌های خودم راضی هستم. 

وی در مورد اینکه الهلالی‌ها از میزبانی شما راضی بودند، عنوان کرد: همه از ما به خاطر این میزبانی تشکر می‌کردند و می‌توانیم بازی‌های بیشتری در ایران داشته باشیم و با برنامه‌ریزی خوبی مواجه خواهیم بود. ولی می‌توانید این مسئله را از خود مسئولان الهلال سؤال کنید. آقای سفیر عربستان و همکاران‌شان محبت داشتند و از ما تشکر و قدرانی کردند ما هم وظیفه‌مان بود بازی را خوب برگازر کنیم کاری نداریم که الهلال مهمان ما است یا بمبئی سیتی یا نوبهار، وظیفه داریم به بهترین نحو از آنها میزبانی کنیم.