واکنش سرمربی النصر به برد سخت برابر الدحیل

النصر در یکی از زیباترین دیدارهای این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا موفق شد با نتیجه چهار بر سه از سد الدحیل عبور کند و ضمن تثبیت صدرنشینی، به صعود از این گروه نزدیک شود.

لوئیس کاسترو سرمربی النصر در نشست خبری پس از بازی گفت: ابتدا سالگرد تأسیس باشگاه النصر را تبریک می‌گویم و از حضور در این تیم خوشحالم.

او گفت: می‌دانستیم بازی سختی است، می‌دانستیم مقابل تیمی بازی می‌کنیم که می‌خواهد برنده شود، بنابراین مهم‌ترین چیز این است که نتایج را مثبت نشان دهیم و بتونیم در سریع‌ترین زمان ممکن به دور بعدی صعود کنیم.

سرمربی النصر ادامه داد: اشتباهات زیادی داشتیم که الدحیل از آنها استفاده کرد و باعث شدیم تیم حریف به کسب نتیجه تساوی نزدیک شود. با این حال از کسب پیروزی و باقی ماندن در مسیر موفقیت خوشحالم و باید از بازیکنان تشکر کنم.

او در واکنش به سوال خبرنگاری مبنی بر پر اشتباه بودن بازیکنان گفت: بله ما اشتباهاتی داشتیم ولی بیایید به دنبال نکات مثبت باشیم، مثلا اینکه ما الآن 9 امتیاز داریم.

کاسترو در پایان گفت: من از کریستیانو رونالدو یاد گرفتم که پتانسیل و توانایی ارتباطی با سن و سال ندارد و این چیزی است که در زندگی روی آن کار می‌کنم.