ترکیب احتمالی الهلال برای یک صعود بی‌دردسر

پس از پیروزی پر گل و شیرین در بازی رفت برابر مومبای سیتی، حالا الهلال در پی کسب سه امتیاز شیرین از هند است تا بتواند یک گام دیگر به صعود از این گروه نزدیک شود.انتظار می‌رود تنها تغییر در ترکیب این تیم نسبت به بازی دور رفت برابر مومبای سیتی، ورود میشل دلگادو به ترکیب اصلی و جانشینی او با سرگئی میلینکوویچ ساویچ باشد که به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داد.به مانند تمامی بازی‌های الهلال در لیگ قهرمانان ، محمد العویس در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

او در مسابقات آسیایی جانشین یاسین بونویی می‌شود که گلر شماره یک آبی‌های ریاض در مسابقات داخلی است.در خط دفاعی نیز شاهد استفاده دوباره از زوج کالیدو کولیبالی و علی البلیهی خواهیم بود. محمد البریک که در بازی رفت به سه پاس گل هت تریک کرد، امروز نیز از ابتدا بازی می‌کند. در سمت راست خط دفاعی نیز سعود عبدالحمید به میدان می‌رود.در خط میانی نیز محمد کنو به همراه روبن نوس هافبک‌های تیم ژسوس خواهند بود. میشل به عنوان وینگر راست و سالم الدوسری در پست وینگر چپ انجام وظیفه می‌کنند.

مالکوم نیز پشت سر تک مهاجم تیم یعنی الکساندر میتروویچ بازی خواهد کرد.در حال حاضر الهلال با کسب هفت امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد. نوباهار نامانگان نیز با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم ایستاده است. نساجی سه امتیازی است و مومبای سیتی نیز بدون امتیاز در قعر جدول ایستاده است.

ترکیب احتمالی الهلال برای یک صعود بی‌دردسر