در تمرین امروز بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران چه گذشت/ حواشی کامل تمرین تیم ملی

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با هنگ‌کنگ از ساعت ۱۸ امروز با حضور تمام نفرات در زمین ورزشگاه دستگردی آغاز شد.

* پیش از آغاز تمرین شوخی خداداد عزیزی با سامان قدوس و شجاع خلیل‌زاده منجر به خنده این ۲ بازیکن شد.

* پس از ورود بازیکنان به زمین آنها در قالب گروه‌های مختلف به تمرین نگه داشتن توپ روی هوا مشغول شدند. در این بخش کریم انصاری فرد، علیرضا جهانبخش، رامین رضاییان، مهدی طارمی و سعید عزت اللهی در یک گروه قرار داشتند که هر کدام از انها توپ را روی زمین می‌انداخت دیگران با انگشت به گوش او ضربه می‌زدند.

* بیمار پروانه‌ای مانند روز گذشته در تمرین شرکت کرد.

کریم انصاری‌فرد و مهدی طارمی دستان خود را در مقابل دوربین یک عکاس به حالت نشان دادن قلب درآوردند که علیرضا جهانبخش به شوخی خطاب به طارمی گفت بزرگ شو. در ادامه در شرایطی که خداداد عزیزی کنار زمین ایستاده بود، جهانبخش به مشاور فنی تیم ملی گفت: آیا در زمان شما کریم باقری هم از این کارها انجام می‌شد که عزیزی هم اعلام کرد آقای طارمی واقعا متاسف هستم. پس از این شوخی‌ها مهاجم تیم ملی با گرفتن توپ کنار گوش و خم کردن گردن خود به عزیزی گفت شما از این کارها انجام می‌دادید.

* تماشاگران که برخلاف بازی قبلی نتوانستند با حضور روی سکوها تمرین را تماشا کنند از پشت نرده‌ها مشغول این کار شدند.

* در بخشی از تمرین رضاییان و حاج صفی بازی سنگ، کاغذ، قیچی انجام دادند.

*ملی پوشان پس از انجام دادن تمرینات بدنی در گوشه ای از زمین، به سمت هواداران که پشت نرده‌ ایستاده بودند رفتند و برای آنها دست زدند.

* دروازه‌بان‌ها از ابتدا زیر نظر دینکا آلین تمرینات اختصاصی را پیگیری کردند.

در ادامه شاگردان قلعه‌نویی با گرفتن دست‌های همدیگر گام برداشته و ناگهان با رها کردن دست‌ها به سمت مختلف دویدند که این تمرین با شادی زیادی دنبال شد.

* مسئولان تیم ملی پس از اتمام ۲۰ دقیقه از خبرنگاران درخواست کردند محل تمرین را ترک کنند اما پس از لحظاتی هواداران توانستند روی سکو مستقر شوند.