از بازگشت به تیم ملی خوشحالم

امید ابراهیمی بعد از برتری چهار بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ در نخستین دیدار مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۶ ، اظهار داشت: خوشحالم که بعد از یک سال برای تیم ملی بازی کردم و امیدوارم بازی بعد هم موفق شویم.

وی افزود: نیاز نیست من در مورد کیفیت قلعه‌نویی صحبت کنم، چراکه کل فوتبال ایران او را می‌شناسند. ارادت خاصی به قلعه‌نویی دارم و مدیون او هستم. چه یک دقیقه، چه پنج دقیقه و چه باشم و چه نباشم برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. مطمئنم او با تجربه‌ای که دارد تیم را یکدل کرده است. بچه‌ها هم دوست دارند این همدلی و وحدت اتفاق خوبی برای تیم ملی رقم بزند. الان که شرایط بچه‌ها خوب است اتفاق خوبی در جام ملت‌ها رقم بزنیم و بتوانیم قهرمان شویم. همه می‌دانند ایران از لحاظ بازیکن و کیفیت شرایط خوبی دارد.

از بازگشت به تیم ملی خوشحالم

ابراهیمی درباره دیدار بعد تیم ملی مقابل ازبکستان گفت: این بازی کاملاً متفاوت است. ازبکستان از نظر فنی و فیزیکی قابل مقایسه با هنگ‌کنگ نیست. قطعا بازی سختی در ازبکستان است. ما هم می‌رویم که بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

وی در واکنش به این موضوع که تیم ایران به حمایت سایر ارگان‌ها در جام جهانی نیاز دارد، گفت: صددرصد. تنها کار این است که کمترین حاشیه را وارد تیم ملی کنیم تا در کمال آرامش کارش را انجام دهد. کادر فنی، بازیکن و فدراسیون کارشان را انجام دهند تا یک قهرمانی به دست بیاید و مردم خوشحال شوند.