منچستریونایتد بازیکن سابق چلسی را می‌خواهد

بر اساس گزارش‌هایی در آلمان، منچستریونایتد در مورد جذب تیمو ورنر مهاجم سابق چلسی پرس و جو کرده است. اریک تن‌هاخ به دنبال تقویت تیم خودش است و خرید ۷۲ میلیون پوندی تابستانی‌اش راسموس هویلون هنوز در لیگ برتر گلزنی نکرده است. و به گفته فلوریان پلتنبرگ از اسکای اسپورت آلمان، ورنر از لایپزیش در لیست آرزوهای سرمربی اولدترافورد قرار دارد. ادعا می‌شود که یونایتد از لایپزیش در مورد در دسترس بودن این مهاجم سوال کرده، اما هنوز مذاکرات رسمی انجام نشده است.

ورنر در سال ۲۰۲۰ با مبلغ ۵۳ میلیون پوند به چلسی پیوست و در طول دو سال حضورش در غرب لندن آنقدرها ندرخشید. او در ۸۹ بازی تنها ۲۳ گل به ثمر رساند اما به آبی‌ها کمک کرد تا جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۲۱ را به دست آورند. او در تابستان ۲۰۲۲ با ۲۳.۵ میلیون پوند به لایپزیش فروخته شد و در ۴۰ بازی خود ۱۶ گل به ثمر رساند. اما این مهاجم در این فصل پس از ۱۳ بازی در تمام رقابت‌ها فقط دو بار گل زده است.

گمان می‌رود که این بازیکن ۲۷ ساله دوباره از بوندس‌لیگا خواهد رفت و شایعاتی مبنی بر بازگشت به لیگ برتر به گوش می‌رسد. گفته می‌شود که ورنر آماده است تا ادامه فصل را در جای دیگری بگذراند، اما تیم‌هایی مانند وستهم و فولام نیز او را مد نظر دارند. رئال مادرید نیز ظاهراً او را دنبال می‌کند، اما اکنون یونایتد آخرین تیم بزرگی است که علاقه خود را به ورنر نشان داده و این موضوع باعث شوک هواداران شد. برخی از آنها نارضایتی خود را از این خرید اعلام کردند و برخی نیز با توجه به عدم توانایی منچستریونایتد در گلزنی، از آمدن او استقبال کردند.

یونایتد با زدن تنها ۱۶ گل در ۱۳ بازی لیگ برتر، به شدت به گل نیاز دارد. هویلون علیرغم ۵ گل در لیگ قهرمانان اروپا موفق نشد در لیگ برتر گل بزند و اسکات مک‌تامینی و برونو فرناندش هرکدام تنها سه گل به ثمر رساندند. مارکوس رشفورد تنها بازیکن دیگری است که بیش از یک گل دارد.