لیست مازاد نکونام لو رفت

انتشار خبرهایی در رابطه با بازیکنان استقلال و مصدومیت یکی از آنها همچنین موضوعاتی در رابطه با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه شرایط را به سمت و سویی برد که فعلاً لیست مازاد تیم استقلال دستخوش تغییراتی شده هست.

حدود دو هفته پیش برخی رسانه‌ها و حتی افراد نزدیک به تیم استقلال از قرار گرفتن نام نفراتی همچون جعفر سلمانی، سعید مهری ، امیر ارسلان مطهری، زبیر نیک نفس و... در زمره بازیکنان خروجی استقلال در نیم فصل یاد می‌کردند که از این جمع تنها سعید مهری با در دست داشتن یک پیشنهاد خوب از باشگاه قبرسی قید همکاری با استقلال را زد و ۱۶۰ میلیون تومان پول قرارداد این فصل و دو میلیارد طلب قبلی‌اش را بخشید و رفت.

اما در ادامه و با بروز اتفاقاتی از جمله بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی(که به رغم ادعای فرشید سمیعی درخصوص باز شدنش هنوز خبر رسمی اش منتشر نشده) و مشکلی که برای کوین یامگا به وجود آمد حالا خبرها از اردوی تیم استقلال حال و هوای متفاوت با دو هفته پیش دارد.

لیست مازاد نکونام لو رفت

از افراد نزدیک به اتاق سرمربیگری استقلال خبر می‌رسد لیست خروجی این تیم دستخوش تغییراتی شده و شاید مانند ابتدای فصل لیگ برتر در تابستان سال جاری که قرار بود تعدادی از بازیکنان از این جمع خارج شوند ولی هرگز نشدند، باز هم خروجی های زمستانی در ادامه تا پایان فصل کنار آبی پوشان باقی بمانند.

با توجه به وضعیت غیرقابل پیش‌بینی که برای استقلال به وجود آمده به نظر می‌رسد ظرف روزهای آینده اتفاقات تازه‌ای در این خصوص برای باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات زمستانی رقم بخورد.