ترکیب احتمالی تراکتور مقابل سپاهان در بازی مهم فروردین ۱۴۰۳

دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان در چارچوب دیدار معوقه از هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، چهارشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود.

این دیدار به دلیل حضور سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد و حالا در شرایط بسیار حساسی برگزار می‌شود. دو تیم برای کسب رتبه سوم و نزدیک شدن به کورس قهرمانی رقابت تنگاتنگی دارند و بدون شک شکست در این دیدار در جایگاه آن‌ها تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

در حال حاضر تراکتور با یک بازی کمتر نسبت به رقبا با ۳۸ امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و ۸ امتیاز با استقلال صدرنشین اختلاف دارد، در مقابل سپاهان با ۲ بازی کمتر و با ۳۷ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفته است. طلایی‌پوشان با برتری در ۲ دیدار معوقه خود می‌توانند به ۳ امتیازی صدر جدول برسند. تراکتور در آخرین دیدار خود موفق شده بود با نتیجه ۲ بر صفر شمس‌آذر را در قزوین مغلوب کند و سپاهان نیز با ۲ گل گل‌گهر سیرجان را از اصفهان بدرقه کرد.

تیم‌های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان

همواره دیدارهای سپاهان و تراکتور از جذابیت و حساسیت بالایی برخوردار بوده و البته حواشی خاص خود را هم داشته و در روزهای گذشته هم مسئولان ۲ باشگاه نسبت به شرایط برگزاری مسابقه و احتمال تکرار حواشی دیدارهای اخیرشان واکنش نشان داده‌اند. دیدار رفت دو تیم با برتری ۳ بر یک طلایی پوشان در نقش جهان به پایان رسید و حالا تی‌تی‌ها با انگیزه گرفتن انتقام پا به این دیدار می‌گذارند.

تقابل اندیشه‌های هجومی پاکو خمس و ژوزه مورایس قطعا جذابیت و حساسیت این بازی را افزایش می‌دهد. جایی که تا اینجا فصل سپاهان با ۴۰ گل زده بهترین خط حمله لیگ را در اختیاز دارد و در مقابل تراکتور با ۳۰ گل زده از این حیث در رتبه دوم قرار گرفته است. این آمار و ارقام نشان از تکیه هر دو مربی به بازی تهاجمی و میل به حمله دارد. البته هر دو تیم، ۶ بار با شکست به رختکن بازگشتند.

تیم‌های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان

شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تیم فوتبال تراکتور تنها بازیکن این تیم در این دیدار خواهد بود که سابقه پوشیدن لباس سپاهان را در کارنامه خود دارد. مدافع کهنه‌کار تراکتور سابقه دو دوره مختلف بازی برای سپاهان را در کارنامه دارد. خلیل‌زاده که اواخر حضور خود در اصفهان، تنش‌هایی با هواداران سپاهان نیز داشت. البته شجاع یک خاطره تلخ از تقابل تراکتور و سپاهان در زمانی که در اصفهان بود دارد، جایی که این بازیکن در هفته دهم لیگ چهاردهم، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا سپاهان برتری را با تساوی عوض کند. رضا اسدی، کاوه رضایی، هادی محمدی، فرشاد احمدزاده و رضا شکاری بازیکنان سپاهان در این دیدار خواهند بود که سابقه حضور در تراکتور را در کارنامه خود دارند.

تیم‌های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان

برخلاف سپاهان که برای این دیدار ۵ بازیکن خود را به دلیل مصدومیت و محرومیت در اختیار ندارد، پاکو خمس می‌توانند از تمامی بازیکنان خود برای این دیدار استفاده کند و به نظر می‌رسد این سرمربی اسپانیایی تراکتور را با آرایش ۳-۳-۴ روانه میدان می‌کند. حسین پورحمیدی در چهارچوب دروازه این تیم قرار می‌گیرد و به دنبال ثبت سیزدهمین کلین‌شیت فصل خود است. زوج خط دفاعی تراکتور را عارف آقاسی و شجاع خلیل‌زاده تشکیل می‌دهند. سیامک نعمتی در جناح راست و محمد نادری در جناح چپ خط دفاعی تی‌تی‌ها را تکمیل می‌کند.

صفا هادی، سید مهدی حسینی و ریکاردو آلوز مثلت خط میانی تراکتور را تشکیل می‌دهند؛ جایی که به نظر می‌رسد صفا هادی عقب‌تر از ریکاردو و حسینی به عنوان تک هافبک‌دفاعی این تیم در میانه میدان بازی کند. گوستاوو واگنین در جناح راست و میلوش دلتیچ در جناح چپ پشت سر رحمان جعفری ۱۱ بازیکن منتخب خمس را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی تراکتور:

حسین پورحمیدی، سیامک نعمتی، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، میلوش دلتیچ و رحمان جعفری.