آخرین وضعیت مصدومان استقلال

محمد نوازی پس از تساوی 2 بر 2 تیمش مقابل تیم فوتبال مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی، اظهار کرد: بازی سخت شد اما بازیکنان سخت تلاش کردند و از نظر فنی یکی از بهترین‌ بازی‌های استقلال بود و موقعیت‌های خوبی داشتیم و شاید ۸۰ درصد بازیکنانمان موقعیت گلزنی داشتند.

به نقل از ایسنا وی افزود: یک تعویض اجباری داشتیم و ابتدای نیمه دوم یک گل بد خوردیم. ماشاریپوف و بلانکو هم تا حدودی احساس خستگی می‌کردند و فردا باید تست بدهند و در این مورد مقداری ترسیدیم. در مورد مهدی‌پور هم شرایط به همین صورت بود و مصدومیت وجود داشت.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه استقلال در این بازی بدشانسی آورد، عنوان کرد: فکر می‌کنم یکی از توپ‌هایمان گل شد و داور توپ‌های ۵۰ درصدی را به نفع مس رفسنجان می‌گرفت و گلر تیمشان وقت کشی می‌کرد.

آخرین وضعیت مصدومان استقلال

نوازی در مورد بازی نکرد سیلوا مدافع میانی این تیم، گفت: نظر آقای نکونام بود.

وی در خصوص گل خوردن استقلال در دقایق ابتدایی هر دو نیمه، اظهار کرد: زمانی که این چنین گل می‌خورید شکل تیم بهم می‌ریزد اما بازیکنان واقعا تلاش کردند و خوب ظاهر شدند.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره انتقاد هواداران از هافبک‌های استقلال، اظهار کرد: خیلی خوب بودند و نمی‌توانید ۹۰ دقیقه مالکیت داشته باشد.