پیام جدید یامگا برای استقلالی‌ها

نگاهی به بازی‌های نیم فصل اول لیگ برتر تا زمانی که آرتور کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال در ترکیب این تیم میدان می‌رفت مشخص می‌کند این فوتبالیست چند پسته، یکی از موثرترین نفرات جواد نکونام در کسب موفقیت به عنوان قهرمان نیم فصل اول و صدرنشین هفته‌های متمادی در لیگ جاری باشد .اما مصدومیت بی موقع و خطرناکی که این فوتبالیست را از ناحیه چشم تحت تاثیر قرار داد باعث شد تا یامگا نتواند به عنوان عصای دست کنار جواد نکونام حضور داشته باشد.

این بازیکن که چند وقتی است تمرینات روی چمن خود را آغاز کرده و دویدن را از سر گرفته به تازگی با ارسال پیام امیدوار کننده‌ای به هم تیمی‌هایش گفت که حاضر است با همین وضعیت برای استقلال به میدان برود تا آنها را بیشتر تشویق کند که حتی شده به خاطر او در این فصل قهرمان شوند.

کسب نتیجه تساوی استقلال در قائمشهر مقابل نساجی بسیاری از طرفداران استقلال را تا حد زیادی ناامید کرد. این در حالی است که تعداد زیادی از کارشناسان و پیشکسوتان استقلالی معتقدند این تیم هنوز بخت قهرمانی دارد و دو هفته باقیمانده خیلی اتفاقات مختلف را می‌تواند برای استقلال و پرسپولیس رقم بزند.

یادآور می‌شود؛ او در دیدار رفت تیمش روبروی گل گهر سیرجان زننده تک گل یک امتیازی استقلال از روی نقطه پنالتی بود تا استقلال بازی بیرون از خانه را با شکست پشت سر نگذارد.

پیام جدید یامگا برای استقلالی‌ها

قطعاً مهاجم فرانسوی تیم استقلال هم در این زمینه امیدواری زیادی دارد که بتواند تیمش را روی سکوی قهرمانی ببیند و از این نظر تلخی مصدومیت این فصل خود را از یاد برده و بار دیگر در جشن قهرمانی استقلال شرکت کند.

از افراد نزدیک به تیم شنیدیم یامگا این روزها در اردوی تیم استقلال در همین خصوص با بازیکنان این تیم صحبت‌هایی را هم انجام داده و بار دیگر به دوستانش امیدواری داده که باید تا ثانیه آخر برای قهرمانی دست از تلاش برندارند. صحبتی که با استقبال ویژه جواد نکونام هم مواجه شده است.