به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، غلامرضا بهروان پیش از شروع گردهمایی مسئولان کمیته های فرهنگی و کانون‌های هواداری باشگاه‌های لیگ برتری، صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران حاضر در محل هتل المپیک تصریح کرد: کار فرهنگی یک کار با برنامه و مدت دار است و صرفا‌ً نمی‌توان اثرات آن را با شعار تعیین کنیم.

وی تاکید کرد: برنامه‌های فرهنگی باشگاه های ما به جمع کردن لیدرها و تنظیم شعارهای ورزشگاه محدود می‌شود در حالی که کارهای فرهنگی فراتر از این است. به عنوان مثال در هر رقابت حتی احترام به حریفان هم خودش یک کار فرهنگی است.

سرپرست سازمان لیگ با بیان اینکه کار فرهنگی محدود به باشگاه‌ها و فدراسیون نیست گفت: آیا در دانشگاه‌ها یا محلات و کوچه و خیابان اتفاقات فرهنگی رخ می‌دهد؟ به نظرم باشگاه ها باید برای تماشاگران خود کلاس آموزشی بگذارند و در این خصوص برنامه داشته باشند.

بهروان در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره حساسیت بازی استقلال و تراکتورسازی و احتمال پیش آمدن حواشی فراوان در این مسابقه گفت: من نمی‌گویم ورزشگاه‌های ما مدینه فاضله هستند ولی از شما رسانه‌ها می خواهم این قدر موضوع را حاد نکنید. سازمان لیگ و حتی باشگاه تراکتورسازی برای این مسابقه پیش بینی‌های لازم را انجام داده و خودم هم به عنوان سرپرست سازمان لیگ به تبریز خواهم رفت.

وی با اشاره به تحویل مدارک باشگاه ها به کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد: با تلاش‌هایی که داشتیم این مدارک را ارسال کردیم ولی هنوز چند ورزشگاه ما مشکل دارد. برای کسب امتیازات بالاتر باید تعداد ورزشگاه‌هایی که معیار A را دارند را بیشتر کنید. در بعضی ورزشگاه ها هم مانند غدیر اهواز کار زیادی برای کسب امتیاز صورت نگرفته است.

بهروان در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر احتمال طولانی بودن تعطیلی لیگ برای بازی ایران و ازبکستان هم گفت: این تعطیلات ربطی به برد و یا باخت ایران مقابل کره جنوبی نخواهد داشت و قطعاً کمتر از تعطیلات اخیر خواهد بود.