دهنوی پرسپولیسی ها را تهدید کرد

به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، قاسم دهنوی بیش از حد صریح به نظر می رسد.
این بازیکن ملی پوش تراکتورسازی در یک مصاحبه عجیب پرسپولیسی ها را تهدید می کند. تهدید به آنچه که هواداران ترکتورسازی در بازی پارسال مقابل استقلال انجام دادند…پرتاب برف. چیزی که جان استقلالی ها را تهدید کرد و البته با برخورد خاصی مواجه نشد تا این بازیکن ملی بعد از حرفهای دیشب در نود و گفتن این جمله که ارشادیوسفی را دربازی فولاد عمدی زده، این بار برای سیدجلال حسینی و کل پرسپولیس خط و نشان بکشد..
از دست ندهید

مانچینی: حضور در لیگ اروپا، کار ما را در لیگ برتر سخت می کند
آنیلی: مقابل شاختار باید بی رحمانه بازی کنیم

دلداری اوزیل به هولگر بداشتوبر مصدوم
ویلانووا: برای پیروزی مقابل بنفیکا قرار می گیریم

به گزارش گل قاسم دهنوی در گفت و گو با خبرنگار اوج نیوز درباره درگیری اش با سیدجلال حسینی افزود: من در هنگام تعویض تیمم جلو بود و طبیعی بود بخواهم وقت بازی را بکشم؛ اصلا دوست داشتم وقت تلف کنم، حسینی به چه حقی مرا از زمین بیرون می کند؟ مگر بازی داور ندارد؟ من واقعا از حرکت حسینی ناراحت شدم و مطمئن باشید آن را جبران می کنم.

هافبک ملی پوش تراکتورسازی درباره اینکه آیا درست است ۲ بازیکن ملی پوش اینطور با هم رفتار کنند، گفت: از حسینی بپرسید. ما در اردوهای تیم ملی هیچ مشکلی نداشتیم اما حرکت درستی انجام نداد. در اردوی تیم ملی از این خبرها نیست. مطمئنم باشید.

دهنوی در خصوص عدم حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال عنوان کرد: نمی دانم. من مقابل تاجیکستان بهترین بازی ام را انجام دادم اما مقابل ازبکستان فرصت بازی نرسید. به هر حال باید به نظر سرمربی احترام بگذاریم اما به نظر خودم می توانم به تیم ملی کمک کنم. من ۳۱ سالم است اما باور کنید می توانم در ترکیب ثابت تیم ملی حضور داشته باشم.

وی در خاتمه درباره رفتار هواداران پرسپولیس اضافه کرد: آنها همه جوره از خجالت ما درآمدند اما چه می شود گفت. اسم باشگاهشان فرهنگی - ورزشی است اما خبری از فرهنگ نیست. وقتی بازیکنشان اینگونه رفتار می کند، هوادارانشان هم باید هرطور می خواهند شعار بدهند. پرسپولیسی ها یادشان رفته در تبریز و در روزی که برف می بارید چگونه هوادارانمان با آنها برف بازی کردند؟! بالاخره آنها بازهم در برف تبریز هم باید بازی کنند!
باید در انتظار واکنش کمیته انضباطی به این مصاحبه ماند. با توجه به شرایط خاص تراکتورسازی این مصاحبه یک بی مسئولیتی کامل به نظر می رسد .