سمندر: حضور هیچ مربی قطعی نیست

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس، علیرضا سمندر اظهار داشت: طی چند روزی که کارم را در فدراسیون کاراته آغاز کردهام تنها شنونده نظرات بودهام. در حال انجام بررسیهای لازم هستم تا در صورت نیاز تغییرات را عملی کنم. اهالی کاراته دور هم جمع شدهاند و با توجه به سابقهای که در زمان گذشته مدیریت دارم و در مسابقات جهانی مادرید و بازیهای آسیایی دوحه به مدالهای ارزشمندی رسیدیم، انتظارات از فدراسیون کاراته بالا رفته است.

وی در خصوص شرایط سبک‌های آزاد گفت: مذاکرات لازم را با مسؤلان ورزش کشور انجام دادیم و در آستانه بازگرداندن سبک های آزاد به فدراسیون کاراته هستیم.

سرپرست فدراسیون کاراته در خصوص مسابقات لیگ، اظهار داشت: روز پنج‌شنبه هفته گذشته ابتدا بازی‌های سوپر لیگ را تماشا کرده و سپس به سالن کبکانیان رفتم تا مسابقه‌های جوانه و آینده سازان را از نزدیک ببینم. از دیدن کاراته کاهای جوان، با انگیزه و با استعداد به آینده بهتر کاراته امیدوار شدم.

سمندر در خصوص صحبت‌های برخی از مربیان لیگی معتقدند که سوپر لیگ به انحصار برخی افراد درآمده است، گفت: احساس می‌کنم که شاید برخی‌ها در لیگ نفوذ دارند که بررسی‌های لازم را انجام داده و در حال تکمیل اطلاعاتم هستم، اما صحبت‌هایی که در مورد عملکرد داوران می شود را قبول ندارم. ما داوران خوبی داریم و اگر اشتباهی دارند کاملا غیر عمدی است.

وی در خصوص کادر فنی تیم‌های ملی، اظهار داشت: یقین داشته باشید پیش از آغاز مسابقات قهرمان کشوری کادر فنی را انتخاب می کنیم تا مربیان در مسابقه‌ها حضور یافته و بهترین‌ها را شناسایی کنند.

سرپرست فدراسیون کاراته در خصوص عدم حضور کاراته ایران در کرسی‌های بین المللی خاطرنشان کرد: سال ۸۸ مسابقات غرب آسیا به میزبانی تهران برگزار شد، من رئیس فدراسیون ایران نبودم و مسائلی به وجود آمد که تیم ایران در رقابت‌ها شرکت نکرد و این مساله آغازی شد برای گرفتن کرسی ریاست غرب آسیا از من و رسیدن آن به عربستان. رسیدن به کرسی‌های بین المللی بسیار سخت است، اما برای آنهم برنامه داریم.

سمندر در پایان عنوان کرد: با قهرمانان دورههای گذشته صحبتهایی داشتهام و میخواهیم از آنها در جایگاه مناسبی که بتوانند توانایی خود را نشان داده و تاثیر گذار باشند استفاده کنیم.