افکار -

یکی از بازیکنانی که پیش از این از تراکتور به تیم‌ملی دعوت می‌شد، قاسم دهنوی است که کی روش برای بازی با لبنان او را دعوت نکرده. در حالی که دهنوی معتقد است حق تراکتور بیش از یک ملی‌پوش است.

او از دعوت نشدن به تیم‌ملی متعجب است: «حتما قسمت نبود در لیست تیم‌ملی باشم. من در این مدت تلاشم را کردم تا ملی‌پوش باشم. خودم هم فکر می‌کردم در لیست باشم اما اینطور نشد و من هم برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت می‌کنم. نه تنها من بلکه خانواده‌ام هم تعجب کردند که چرا در لیست نیستم. دختر ۵ ساله‌ام گفت چرا به تیم‌ملی دعوت نشدی و اسمت در تلویزیون نیست!من هم گفتم ان‌شاءا… سری بعد. ضمن اینکه معتقدم حتما خیر و صلاحی بوده که دعوت نشوم.»

دهنوی معتقد است سیدصالحی باید دعوت می‌شد: «حق تراکتورسازی بیشتر از یک ملی‌پوش است. ما تیم دوم جدول هستیم و نتایج خوبی گرفته‌ایم. البته مربیگری سلیقه‌ای است و همه باید به کرش احترام بگذاریم اما واقعا حق سیدصالحی بود که به تیم‌ملی دعوت شود. او ۱۰ گل زده و خیلی موثر بازی کرده.»

او انتقاد نكردن از مشكلات مالي را مردانگي تراكتورسازان عنوان كرد: همه تيمها مشكل مالي دارند كه تراكتورسازي هم يكي از آنها است. منتهي بازيكنان ما مردانگي و معرفت دارند كه حرفي از پول نميزنند. اگر بگويم مشكل مالي نداريم واقعا دروغ گفتهام اما ما براي پول بازي نميكنيم بلكه براي خوشحالي مردم آذربايجان درزمين حاضر ميشويم. البته جعفري هم تنهاست و به تنهايي و بدون كمك مسوولان كاري نميتواند انجام دهد. همه بايد به جعفري كمك كنند تا اوضاع ايدهآل شود.