گزارش عملکرد لژیونرها؛ هفته کم فروغ
افکار -

در هفته بیست و چهارم لالیگای اسپانیا، تیم اوساسونا با یک گل زاراگوزا را شکست داد و ۲۵ امتیازی شد تا در رده شانزدهم جدول قرار گیرد. مسعود شجاعی که در تیم ملی مهره ثابت کروش است، در این بازی برای دومین هفته متوالی در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفت.

در هفته بیست و هفتم لیگ بلژیک، تیم استاندارد لیژ در خانه بروخه با یک گل پیروز شد و با ۴۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار گرفت. رضا قوچان نژاد در این بازی در ترکیب اصلی استاندارد لیژ بود و تا دقیقه ۶۰ بازی کرد.
دانیال داوری دروازه بان ایرانی تیم اینتراخت برانشوایگ نیز در این هفته درخشید و با بسته نگه داشتن دروازه اش نقش مهمی در کسب ۳ امتیاز برای تیمش داشت. تیم اینتراخت در هفته بیست و دوم بوندس لیگای ۲ با شکست ۱ - صفر رگنسبورگ، ۵۱ امتیازی شد و همچنان صدرنشینی اش را حفظ کرد.

در مسابقات لیگ ستارگان قطر و در هفته شانزدهم، تیم القطر با حضور ۹۰ دقیقه ای هادی عقیلی مقابل الوکره به تساوی ۱-۱ رسید. الخریطیات نیز در غیاب آندرانیک تیموریان که محروم بود، ۴ - صفر العربی را شکست داد. در لیگ قطر، تیم الخریطیات با ۱۶ امتیاز در رده دهم و تیم القطر نیز با ۱۹ امتیاز در رده ششم قرار دارند.

در این هفته تیم روبین کازان در لیگ اروپا با ۲ گل اتلتیکو مادرید را شکست داد، اما نام علیرضا حقیقی در لیست ۱۸ نفره نیز نبود. همچنین تیم فولام که اشکان دژآگه را در اختیار دارد، این هفته به دلیل تعطیلی لیگ برتر جزیره بازی نداشت.