دوستی رویانیان با صدرا کار دستش داد

به گزارشافکارنیوز،رویانیان در روزهای اولی که مدیرعامل پرسپولیس شده بود، ترجیح داد قرارداد این تیم با شهرداری را زیر پا بگذارد و به جای تبلیغات شهرداری تهران، آرم شرکت «صدرا» و کمپانی های نزدیک به این شرکت را روی پیراهن تیمش بزند.

رابطه رویانیان با شرکت صدرا، در این یک سال و نیم یکی از حاشیه های بزرگ پرسپولیس بوده است. بعد از زیر پا گذاشتن قرارداد با شهرداری ابتدا عکس شهید تهرانی مقدم روی پیراهن سرخپوشان پایتخت بود و بعد از آن نام شرکت صدرا روی پیراهن این تیم قرار گرفت. بعد از صدرا هم آرم شرکت های اتومبیل سازی مثل اوپل و آئودی که با این شرکت بی ارتباط نیستند روی پیراهن پرسپولیس نقش بست. این فصل هم بیشتر بازی ها اسپانسر پیراهن پرسپولیس شرکت هولدینگ «صدرا پاسارگاد» بود، اسپانسری که رویانیان به عنوان کمک به استقلال و فتح الله زاده هم هدیه داد.

یکشنبه رئیس کمیته انضباطی پرسپولیس با انتقاد از شهرداری، از آنها خواسته بود از شکایتشان صرف نظر کنند و از تلاش این باشگاه برای مصالحه صحبت کرد. آنها اعتقاد داشتند شهرداری باید این مبلغ را به عنوان کمک به پرسپولیس در نظر بگیرد اما با یک جستجوی ساده در سایت ها مشخص می شود رویانیان ۱۶ اردیبهشت سال قبل، در سایت رجانیوز که به دولت نزدیک است برای قالیباف خط و نشان هم کشیده بود!

مدیرعامل جنجالی پرسپولیس در آن زمان معتقد بود هیچ خطری پرسپولیس را تهدید نمی کند و اگر رسانه های شهرداری از او انتقاد کنند، دست به افشاگری می زند: من برای آقای قالیباف احترام زیادی قائلم. ایشان فرمانده من بودند اما امروز با ایشان اتمام حجت می کنم که اگر این رفتار همچنان ادامه داشته باشد ناچارم حرف هایی را مطرح کنم که مطمئنا تبعات ناخوشایندی برای ایشان و زیرمجموعه مدیریتی شان خواهد داشت. اگر رویانیان مجبور شود حرف بزند پرده ها خواهد افتاد و خیلی از مسائلی که نباید رسانه ای شود، مطرح می شود.