تابش: به جای خلعتبری، ۷ بازیکن در سطح تیم ملی گرفتیم

به گزارش افکارنیوز، مسعود تابش درباره اظهارات علیرضا رحیمی که گفته است قراردادش با باشگاه سپاهان به پایان رسیده، اظهار داشت: این یک موضوع طبیعی است و تمامی مسئولان باشگاه قراردادهایی دارند که به صورت سالیانه تمدید می‌شود. رحیمی هم عنوان کرده که قراردادش ۲-۳ هفته پیش پایان یافته و به طور قطع هیئت مدیره باشگاه در اسرع وقت بحثتمدید قرارداد رحیمی را پیگیری خواهد کرد.

وی درباره برخی تحلیل‌ها پیرامون اینکه مطرح کردن بحثقرارداد از سوی علیرضا رحیمی، شائبه پایان همکاری‌اش با باشگاه سپاهان را ایجاد کرده است، گفت: این تحلیل برخی رسانه‌ها است. خود من نیز ۶ ماه پیش قراردادم با باشگاه پایان یافته بود که همین ۱۰ روز پیش تمدید شد و یک اتفاق طبیعی و معمولی است.

قائم‌مقام باشگاه سپاهان درباره شایعات پیرامون قهر زلاتکو کرانچار گفت: این مربی ۱۵ روز پیش از ما مرخصی گرفت، جمعه گذشته به سفر رفت و دوشنبه نیز بازگشت اما برای همین مرخصی هزار حرف و حدیثدرست کردند در حالی که به هیچ عنوان بحثقهر کردن مطرح نبود.

تابش در مورد وضعیت تیم سپاهان و احتمال تقویت این تیم نیز گفت: سپاهان بازیکنان خوبی گرفته است و فکر می‌کنم کمی با بدشانسی و مصدومیت بازیکنان مواجه شده‌ایم. البته هر زمان که سرمربی تیم بخواهد برای تقویت تیم مجدداً یارگیری انجام خواهیم داد.

وی درباره اینکه کرانچار حضور بازیکنانی چون خلعتبری را برای سپاهان مفید دانسته است، پاسخ داد: سپاهان در این فصل ۷ بازیکن خوب در سطح تیم ملی جذب کرده و بازیکنانی چون آرش افشین و یعقوب کریمی را به خدمت گرفته است. درست است که خلعتبری بازیکن ارزشمندی بود و باشگاه سپاهان برای نگه داشتن او تلاش کرد اما این بازیکنان فصل جدید نیز در سطح بالایی هستند. به هر حال همه می‌دانیم که خلعتبری چگونه به فوتبال ایران بازگشت.

قائم‌مقام باشگاه سپاهان در مورد اختلاف نظر پیش آمده میان هادی عقیلی و کارلوس کی‌روش به تسنیم گفت: عقیلی مدتی محروم بود و پس از آنکه محرومیتش تمام شد با مجوز سازمان لیگ با سپاهان قرارداد بسته و به عنوان بازیکن آزاد به تیم ما آمده است، بنابراین ما یک بازیکن محروم را به خدمت نگرفته‌ایم که کی‌روش این اظهارات را مطرح کرده است.

تابش ادامه داد: عقیلی هیچ صحبتی درباره تیم ملی انجام نداده بود و مشکلی هم نداشت. به هر صورت کی‌روش تصمیم گرفته بود تا او را به تیم ملی دعوت نکند و عقیلی هم واکنشی نشان نداده بود اما این کی‌روش بود که در مورد عقیلی و قراردادش با باشگاه صحبت کرد. مگر کی‌روش رقم قرارداد عقیلی با سپاهان را می‌داند که گفته است قرارداد سنگینی بسته شده است.

وی تاکید کرد: قرارداد عقیلی با سپاهان نسبت به قرارداد بسیار دیگری از بازیکنان سبک‌تر است و ما بارها اعلام کرده‌ایم اگر سایر باشگاه‌ها این آمادگی را داشته باشند حاضریم تمام قراردادهای خود را برای شفاف‌سازی روی میز بگذاریم.

قائممقام باشگاه سپاهان در خاتمه گفت: عقیلی و رحمتی برای عذرخواهی از تیم ملی آماده بودند اما کیروش متنی در اختیار آنها گذاشت که حاضر به امضای آن نبودند. با این حال در این مدت هیچ صحبتی از سوی عقیلی در مورد تیم ملی انجام نشد و اگر اکنون هم او صحبتی انجام داده در واکنش به اظهارات کادر فنی تیم ملی بوده است.