منتظری یک استقلالی تمام عیار است

به گزارش افکارنیوز، میرشاد ماجدی اظهار داشت: استقلال نفرات بسیار کمی را در اردوها داشت، بازیکنان زیادی مصدوم بودند و ۶ بازیکن هم در اختیار تیم ملی قرار داشتند، تنها ۴۸ ساعت از بازی با ملوان همه بازیکنان جمع شدند البته باز هم مصدوم داریم.

وی ادامه داد: در بازی مقابل ملوان قهرمانی در نیم فصل اهمیتی ندارد زیرا بابت آن جایزه ی به ما تعلق نمی گیرد، مهم سه امتیاز بازی است که در آخر فصل به کمک ما می آید.

ماجدی در خصوص بازیکنان جدید استقلال به ویژه ایمان باصفا گفت: استقلال در نیم فصل کبه، اولادی و ایمان باصفا را جذب کرد، باصفا را از شهرداری اراک گرفته ایم، وی مدت ۴ یا ۵ ماه است که با ما تمرین می کند اما به دلیل اینکه فصل نقل و انتقالات نرسیده بود، نمی توانستیم نامش را در لیست بازیکنان مان رد کنیم.

سرپرست تیم استقلال درباره پژمان منتظری و اینکه آیا در استقلال خواهد ماند یا خیر اذعان داشت: منتظری یک استقلالی تمام عیار است و فعلا با تیم استقلال قرارداد دارد، به تیم چینی فقط به صورت شفاهی قول داده است امیدوارم مشکل وی حل شود و همراه ما بماند حقیقت این است که وی تا الان هیچ دریافتی از باشگاه استقلال نداشته است.