دایی هوادار پرسپولیس را غافل گیر کرد

به گزارش افکارنیوز، ۱۳ سال پیش در یکی از ورزشگاه‌های ساری اتفاقی تلخ قبل از بازی پرسپولیس و شموشک نوشهر افتاد و ورزشگاه متقی ساری به یکباره فرو ریخت. در همین هنگام نوجوانی به نام محمدرضا فهیمی که عاشق پرسپولیس و فوتبال بود زیر آوار ماند و قطع نخاع شد.

از همین‌رو این نوجوان از آن بازی تلخ تا به امروز ۱۳ سال است که روی تخت بیمارستان است و فقط با عکس‌های بازیکنان پرسپولیس در کنار تختش و دیدن آنها از تلویزیون اتاقش ثابت کرده که هنوز هوادار دو آتشه قرمزپوشان است. اما علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس که خیلی خوب آن خاطره تلخ یادش است، امشب در اقدامی خداپسندانه و بدون اطلاع قبلی به بیمارستان امام خمینی قائمشهر رفت و با محمدرضا فهیمی دیدار کرد و به مناسبت جشن تولد او هدیه‌ای به وی داد.

اشک‌ها و لبخندهای محمدرضا فهیمی که با دیدن شهریار فوتبال ایران ذوق‌زده شده بود و حتی نتوانست به دلیل بغضی که در گلویش بود خاطره خود را در مورد دایی تعریف کند، باعثشد شرایط ویژه‌ای در اتاق محمدرضا در طول حضور ۱۵ دقیقه‌ای دایی پیش بیاید.

پدر و مادر محمدرضا فهیمی امشب در بیمارستان بودند و بابت این کار خداپسندانه علی دایی از وی تقدیر و تشکر کردند.

علی دایی نیز برای سلامتی این نوجوان پرسپولیسی در بیمارستان امام خمینی دست به دعا شد و همراه با محمد پنجعلی و سایر پرسپولیسی‌ها برای همه بیماران آرزوی سلامتی کرد.

اما نکته جالب این بود که با توجه به اینکه سایر بیماران نیز از حضور دایی در بیمارستان امام خمینی مطلع شده بودند، خود را با زحمت فراوان به دایی رساندند و با وی عکس یادگاری گرفتند، البته دایی نیز خودش به دیدار چند بیمار قطع نخاعی رفت و برای آنها نیز آرزوی سلامتی کرد.

حدود ۲۰۰ هوادار نیز با دیدن دایی با حضور مقابل بیمارستان امام خمینی به تشویق شهریار فوتبال ایران پرداختند. به همین دلیل دایی به سختی توانست وارد بیمارستان و سپس از بیمارستان خارج شود.

محمدرضا فهیمی هوادار دو آتشه پرسپولیسیها نیز ضمن تقدیر و تشکر از دایی اعلام کرد که دیدار با وی یکی از آرزوهای زندگیاش بوده است و هیچوقت کادوی تولد دایی را از خود جدا نمیکند. وی حتی برای پرسپولیس در لیگ برتر آرزوی قهرمانی کرد. یک پیراهن با امضای علی دایی که متعلق به باشگاه پرسپولیس است نیز به محمدرضا فهیمی اهدا شد.