باید فصل بعد مدعی صعود باشیم نه سقوط

به گزارش افکارنیوز، “امید طیری” اظهار کرد: جایگاه این روزهای پاس به هیچ وجه شایسته این تیم نیست. من عاشق این تیم هستم و می خواهم کمک کوچکی برای ماندن تیم در لیگ یک انجام دهم. همه هم می دانند که برای این کار برخلاف آن هایی که برای یک مدت کوتاه پول زیادی گرفتند ریالی درخواست نداده ام.

وی در پاسخ به این سوال که شایعه شده بازی با ابومسلم در همدان نخواهید بود، اعلام کرد: من امروز بعد از تمرین به بازیکنان اعلام کردم که اگر من را ندیدید حلالم کنید. بالای ۹۰ درصد روز بازی در استادیوم خواهم بود. آن حرف را به این خاطر زدم که شاید اتفاقات غیر قابل پیش بینی اجازه ندهد من به همدان بیایم.

طیری تصریح کرد: افتخاری با من تماس گرفت و من هم به او قول دادم که برای کمک به پاس از هیچ تلاشی دریغ نکنم. این تیم متعلق به شخص نیست. من بخاطر زادگاه پدری خودم و بدلیل اینکه برای این تیم بازی کرده ام و به آن تعصب دارم می خواهم در آن باشم و به آن کمک کنم. همه باید دست به دست هم بدهیم و تیم را در لیگ ماندنی کنیم. برای فصل بعد باید تیم خوبی بسته شود و مدعی صعود باشد نه سقوط به دسته دوم. جایی که فوتبال برای پاس معنا ندارد!

مربی سابق استقلال تهران افزود: برای فصل بعد شروطی گذاشته ام. همه چیز نباید یک طرفه باشد. طرف مقابل هم باید به خاسته های ما اهمیت بدهد. شاید سرمربی فصل بعد پاس من باشم. من به این تیم علاقه وافری دارم، باور کنید پول سال قبل را هم نگرفته ام. تیم را به پلی آف لیگ برتر آوردم اما دست آخر همه گفتند خسته نباشی و به سلامت!

وی در پایان گفت: در حال حاضر بازیکنان در وضعیت خوبی به سر می برند و مهیای بازی با ابومسلم هستند.