از من گذشته که بخواهم کری بخوانم

به گزارش افکارنیوز، حنیف عمران‌زاده درباره تساوی ۲ بر ۲ استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز، حواشی این دیدار، بازگشتتش به میادین، دربی تهران و … صحبت‌هایی را انجام داد که در زیر می‌خوانید:

*: درباره بازی با تراکتورسازی صحبت کن.

در این دیدار، هر دو تیم به فکر حمله کردن بودند و بازی خوبی را انجام دادند. به اعتقاد من تیم ما موقعیت‌های بهتری نسبت به حریف داشت و به گل هم رسید اما روی اتفاق دو گل دریافت کردیم که خوشبختانه در دقیقه ۵ + ۹۰ توانستیم گل تساوی را به ثمر برسانیم. اگر ضربه سر من گل می‌شد، صددرصد برنده از زمین خارج می‌شدیم ولی از شانس بدم توپ به تیر دروازه خورد. در مقابل توپ ادینیو به تیر خورد و وارد دروازه ما شد.

*: رسول خطیبی معتقد بود که استقلال با خوش‌شانسی در این دیدار یک امتیاز گرفت…

خطیبی نظر خودش را گفته است اما به نظرم اگر توپ من وارد دروازه می‌شد، کار تراکتورسازی تمام بود و حتماً پیروز می‌شدیم.

*: جو ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز چطور بود؟

با توجه به اینکه حواسم به داخل زمین بود، دقت نکردم که تماشاگران چه چیزی می‌گویند اما از پنجشنبه که به تبریز آمدیم، یک عده مدام به ما توهین می‌کردند.

*: چرا استقلال امسال در نتیجه‌گیری نوسان داشته است؟

نوسان نداریم. اگر دقت کرده باشید، تیم ما یکبار به طورت کامل همه بازیکنانش را به دلایل مختلف از جمله مصدومیت در اختیار نداشته است. امیدوارم که برای بازی‌های آینده تمام بازیکنان آماده بازی باشند و دیگر مصدوم و محروم نداشته باشیم.

*: کسب شش امتیاز از هفت بازی برای استقلال آمار بدی نیست؟

این مسئله را در نظر بگیرید که در ابتدای فصل شش برد به دست آوردیم و صدرنشین بودیم. مطمئن باشید شرایط فعلی ما درست می‌شود و اگر مصدومان به ترکیب تیم بازگردند، تیم قوی‌تری در اختیار خواهیم داشت.

*: وضعیت خودت چطور است؟

از دو ماه قبل از جام جهانی و ۱۴ هفته این فصل، در مجموع شش ماه دور از میادین بودم و روز گذشته برای نخستین بار به میدان رفتم. هنوز جا دارم که بیشتر تمرین کنم تا آمادگی‌ام بیشتر شود.

*: نبود کرارجاسم در دربی برای استقلال چقدر تاثیر منفی دارد؟

کرار یکی از مهره‌های تأثیرگذار تیم است اما به طور قطع جانشین کرار که روز دربی به میدان می‌رود، بهترین بازی‌اش را برای استقلال انجام می‌دهد.

*: در مورد دربی چه صحبتی داری؟

دربی با همه بازی‌ها تفاوت دارد و امیدوارم هر اتفافی که قرار است در دربی رخ دهد، به سود استقلال باشد.

*: با توجه به مهره‌هایی که دو تیم دارند، خیلی‌ها رأی به برتری استقلال می‌دهند. با این نظریه موافقی؟

چنین چیزی نیست و داستان دربی با همه بازی‌ها فرق می‌کند. در دربی از این خبرها نیست که فلان تیم از پیش برنده باشد و همه چیز در داخل زمین مشخص می‌شود.

*: تا به امروز در چند دربی حضور داشته‌ای؟

فکر می‌کنم ۱۱،۱۲ دربی به میدان رفته‌ام.

*: چرا نزدیک دربی که می‌شویم، برخی‌ها صحبت از داستان تکراری تساوی دربی‌ها می‌کنند؟

این بار از این خبرها نیست. مطمئن باشید تیم ما در دربی، بازی خوبی را انجام می‌دهد و برنده از زمین خارج می‌شود.

*: حنیف عمران‌زاده را با کری‌هایش برای پرسپولیسی‌ها می‌شناسند. این بار چه کری برای آنها می‌خوانی؟

به تازگی دوره مصدومیت را پشت سر گذاشته‌ام و ابتدا باید خود را آماده بازی‌های آینده کنم. زیاد جالب نیست بازیکنی که در این فصل فقط در یک بازی به میدان رفته، بخواهد کری بخواند.

*: اما پرسپولیسی‌ها برای شما کری خوانده‌اند.

کری خواندن آنها برای ما اشکالی ندارد. کریخوانی جزو قشنگیهای فوتبال است اما از من گذشته که دیگر بخواهم کری بخوانم. اگر سه چهار سال پیش بود، کری میخواندم.