دسته گل جدید هواداران پرسپولیس برای مهاجم استقلالی

به گزارش افکارنیوز، امین منوچهری یکی از بازیکنانی بود که با شرایطی خاص از استقلال جدا شد و حرفی هم در مورد دلایل جدایی خود به زبان نیاورد. اما مهاجم کنونی راه آهن در دیدار مقابل پرسپولیس نشان داد که هنوز هم یک استقلالی تمام عیار است و به این تیم علاقه دارد.



منوچهری انگیزه های زیادی در دیدار مقابل پرسپولیس داشت و همین انگیزه‌ها باعثشد تا بتواند دروازه سرخپوشان را باز کند. او در مورد این گل باظهار داشت: «انگیزه های زیادی داشتم و می‌دانستم که می‌توانم جلوی چشمان هواداران پرسپولیس توانایی های خودم را ثابت کنم و خوشحالم که در نهایت این امر محقق شد. البته نباید از همکاری سایر بازیکنان به راحتی گذشت اما گلزنی برای من که یک استقلالی دو آتیشه هستم مقابل پرسپولیس بسیار جذاب بود.»



منوچهری در مورد خوشحالی که بعد از گل داشت افزود: «من فقط نشان دادم که هنوز هم یک استقلالی هستم و با وجود اینکه پیراهن راه آهن را بر تن می‌کنم اما روزهای خوبی که در استقلال داشتم را فراموش نخواهم کرد. به همین دلیل بود که عدد چهار را به هواداران پرسپولیس نشان دادم و آنها نیز تا می‌توانستند به من فحاشی کردند که البته امیدوارم این موضوع از چشم ناظر داوری بازی دور نمانده باشد.»



مهاجم سابق استقلال گفت: از همان روز صفحه شخصی من پر شده از اهانت های ریز و درشت هواداران پرسپولیس که مایه تاسف است. ای کاش آنها نیز با منطق و با زبان فوتبال برای من کری میخواندند نه اینکه به خانواده من اهانت کنند. این رسم جوانمردی نیست.