آقای خاص: برای فتح لیگ برتر آماده ایم

به گزارش افکارنیوز، آبی‌پوشان لندن در فصل جاری لیگ برتر باید هشت بازی دیگر انجام دهند و با کسب پیروزی در پنج بازی، بدون وابستگی به نتایج سایر تیم‌ها پس از پنج سال دوباره طعم قهرمانی در این رقابت‌ها را خواهند چشید. مورینیو اما از هم اکنون تیمش را قهرمان می‌داند و دلیلی برای اینکه شاگردانش نتوانند امتیازات لازم برای رسیدن به این هدف کسب کنند، نمی‌بیند.

مورینیو با تأکید بر اینکه تیمش از قدرت روانی لازم برای پشت سر گذاشتن مقطع پایانی فصل و حفظ حاشیه امنیت هفت امتیازی‌اش در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر برخوردار است، به خبرنگاران گفت: داشتن قدرت روانی فاکتور بسیار مهمی است، چون اکنون آن مقطع از فصل است که همه چیز، از سقوط تیم‌ها گرفته تا سهمیه‌های لیگ قهرمانان و قهرمان فصل مشخص می‌شود. ممکن است شما در هفت، هشت یا ۹ ماه از فصل عالی بازی کرده باشد اما لحظه حقیقت فصل، اکنون است و ما در این مقطع باید بازی‌های خود را ببریم و قهرمان شویم. ما در عین حال که باید از نظر روانی قوی باشیم، باید برای کنار آمدن با شرایط موجود هم راحت باشیم.

مورینیو ادامه داد: به نظر من، بازیکنانم برای کنار آمدن با شرایط موجود و رسیدن به هدف‌شان راحت هستند. وقتی به وضعیت آنها نگاه می‌‌کنم می‌بینم که آرامش دارند و آماده‌اند که بازی‌های دو ماه باقیمانده را هم انجام دهند و برای کسب جام قهرمانی که بهترین دلیل برای جنگیدن است به اندازه کافی انگیزه دارند.

تیم فوتبال چلسی روز یکشنبه هفته آینده میهمان کوئینزپارکرنجرز است و پس از آن دو بازی سخت به ترتیب برابر منچستریونایتد در استمفوردبریج و پس از آن برابر آرسنال در ورزشگاه امارات دارد.