ستاره‌ای که مربی شد

به گزارش افکارنیوز، تیم ملی والیبال جوانان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که شهریورماه در کشور مکزیک برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

* تمرینات تیم ملی والیبال جوانان به سرمربیگری فرهاد نفرزاده از ۱۸ فروردین ماه در تهران استارت خورد و تا مردادماه سال جاری ادامه خواهد داشت؛ در همین راستا مقرر شده ملی‎پوشان جوان یک اردوی تدارکاتی را هم در اروپا برگزار کنند تا با انجام بازی‎های دوستانه، کادر فنی نقاط ضعف و قوت تیم را به خوبی شناسایی کند.

* شنیده می شود بنا به درخواست رئیس فدراسیون والیبال آمریکا برای گسترش همکاری‎های ورزشی و نزدیکی این کشور به محل برگزاری مسابقات‎جهانی، مسئولان فدراسیون والیبال مشغول فراهم کردن مقدماتی هستند تا جوانان والیبالیست از اول شهریورماه اردوی یک هفته تا ۱۰ روزه‎ای در آمریکا داشته باشند و با تیم والیبال جوانان این کشور کمپ مشترکی برگزار کنند.

* علی فداکار، مدیرعامل باشگاه متین ورامین که فصل گذشته تیمش نتوانست به جمع مدعیان صعود کند، با موافقت داورزنی به عنوان سرپرست جدید تیم جوانان فعالیت خواهد کرد. این در حالی است که پیش از این امید هاشمی این سمت را برعهده داشت.

* آرش کمالوند، ستاره تیم ملی والیبال ایران در سال‌های نه‌چندان دور که به دلیل مصدومیت کمی از میادین دور شده بود تصمیم گرفت تا به طور کامل بازی کردن والیبال را کنار بگذارد. وی با هماهنگی مسئولان فدراسیون والیبال و کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان به کادر فنی این تیم اضافه شد. وی در زمان حضور ولاسکو در ایران یکی از بازیکنان اصلی و تاثیرگذار تیم ملی بود و کسب مقام قهرمانی آسیا را هم در کارنامه خود دارد.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۵ از ۲۱ شهریورماه سال آینده به میزبانی کشور مکزیک آغاز میشود.