جزو ۵ تیم اول جدول رده‌بندی خواهیم بود

به گزارش افکارخبر، محسن یوسفی، درباره دیدار فردا(سه‌شنبه) تیمش مقابل نفت‌تهران عنوان کرد: نفت برای اینکه خودش را از انتهای جدول جدا کند، به فکر حداقل امتیاز و حتی پیروز شدن است. در سوی دیگر، ما نیز برای اینکه به بالای جدول برسیم، نیاز به ۳ امتیاز داریم. در مجموع فکر می‌کنم با توجه به شرایطی که دو تیم دارند، بازی خوبی از آب درآید.

وی تصریح کرد: نباید فکر کنیم تیم ضعیفی است. نفتی‌ها بازیکنان خوبی دارند و رفته رفته خودشان را در جدول بالا می‌کشانند. بنابراین فردا بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.

هافبک پدیده با اشاره به شرایط خودش گفت: خدا را شکر همه چیز در پدیده خوب پیش می‌رود و از حضورم در این تیم راضی هستم. وقتی مجموعه تیم خوب باشد، بازیکنان هم به چشم می‌آیند و خودشان را نشان می‌دهند. از طرفی شرایط مالی باشگاه تاکنون خوب بوده و امیدوارم تا آخر فصل نیز چنین شرایطی داشته باشد.

یوسفی خاطرنشان کرد: پدیده به لحاظ بازیکن، تیم خوبی دارد و در بیشتر بازیها تیم برتر میدان بوده اما در امتیازگیری موفق نبودهایم. جایگاه پدیده بالاتر از جایگاه فعلی باید باشد. نمیتوان پیشبینی کرد اما تصور ما این است که جزو ۵ تیم اول جدول قرار بگیریم.