شعار هواداران پرسپولیس علیه طارمی و مکانی

به گزارش افکارخبر به نقل از تسنیم ، نیمه دوم دیدار نفت تهران و پرسپولیس تحت تأثیر پنالتی که توسط مهدی طارمی از دست داد، قرار گرفت تا جایی که هواداران پرسپولیس بعد از این صحنه تا 10 دقیقه سکوت اختیار کرده بودند. 

*موقعی که داور به نفع تیم پرسپولیس اعلام پنالتی کرد، هواداران یک‌صدا مهدی طارمی را تشویق کردند و خواهان این شدند که پشت ضربه بایستد. در حالیکه برانکو پیش از این اعلام کرده بود بازیکنی که روی او خطای پنالتی می‌شود نباید خودش پشت ضربه پنالتی بایستد اما  این بار او برخلاف عقیده خود عمل کرد و به خواسته هواداران جواب مثبت داد.

*هنگام تعویض پیام صادقیان، تماشاگران پرسپولیس به شدت او را مورد تشویق قرار دادند و در همین لحظه بود که دروازه پرسپولیس توسط دانشگر باز شد و به یک باره سکوت عجیبی ورزشگاه را فرا گرفت.

*دقیقه 80 بازی هواداران پرسپولیس با تشویق بنسون خواهان به میدان آمدن او شدند.

*هنگام ورود بنسون به زمین یک ضربه کرنر به دست آمد که برانکو از مهاجم تیمش خواست برای ورود به زمین چند دقیقه صبر کند تا تکلیف ضربه کرنر مشخص شود.

*موقع ضربه پنالتی طارمی، عکس العمل فرهاد ظریف کاپیتان پیشین تیم والیبال که در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور داشت جالب توجه بود. او از اینکه این پنالتی گل نشد به شدت ابراز تأسف کرد.

*تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه تختی تا اواسط نیمه دوم به 8 هزار نفر رسید.

*در نیمه دوم برانکو ایوانکوویچ یک لحظه هم از لب خط تکان نخورد و ناراحتی او زمانی به اوج خود رسید که دروازه سرخپوشان توسط دانشگر باز شد.

*دانشگر بعد از اینکه موفق شد دروازه پرسپولیس را باز کند، سمت هواداران این تیم رفت و با باز کردن دست‌های خود فریاد زد که همین مسئله با اعتراض هواداران مواجه شد. او در ادامه در آغوش منصوریان جای گرفت.

*منصوریان بعد از بازی، مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس را در آغوش گرفت. وی همچنین به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و با برانکو خوش و بش کرد.

*هواداران پرسپولیس بعد از بازی علیه طارمی و مکانی شعار دادند و طارمی قبل از ورود به رختکن با دست گذاشتن روی سینه خود و تعظیم کردن به هواداران بابت از دست رفتن پنالتی عذرخواهی کرد.