به گزارش افکارخبر به نقل از آی اسپورت ادبیات پیام صادقیان درباره برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس طی چند هفته اخیر دچار تغییرات حیرت‌آوری شده است. در ظاهر به نظر می‌رسد صادقیان این حرف‌ها را به‌خاطر تغییر رویه در زندگی‌اش زده است اما پشت‌پرده ماجرا به رایزنی‌های پیام برای بازگشت به پرسپولیس مربوط است.

 

کاملا واضح است که هافبک سابق پرسپولیس که حتی تا روز آخر نقل و انتقالات هم نتوانست نظر مثبت برانکو را جلب کند، خیلی دوست دارد به تیم خود برگردد.

 

صادقیان که همواره خودش را یک پرسپولیسی‌ می‌داند و هیچ‌کس از تمایل او برای بازگشت به تیم‌ سابقش بی‌خبر نیست، طی چند هفته گذشته تلاش زیادی برای جلب رضایت برانکو صورت داده است.

 

صادقیان که محل زندگی‌اش نزدیک منزل بازیکنان بزرگ پرسپولیس است طی چند روز اخیر با آنها تماس گرفته و خواسته برای بازگشت به پرسپولیس پادرمیانی کنند. شنیده‌ها حاکی از آن است که صادقیان به یکی از بازیکنان بزرگ پرسپولیس تلفن زده و گفته: «به برانکو بگو من دیگر پیام سابق نیستم و پسر خوبی شده‌ام.»

 

هافبک نفت تهران که در ابتدای فصل بنا به تصمیم برانکو از پرسپولیس کنار گذاشته شد، در این تماس به بازیکن بزرگ پرسپولیس اصرار کرده تا با برانکو صحبت کند و بگوید که صادقیان دو بار بهترین بازیکن هفته شده و حتی حاضر است فیلم بازی‌هایش در نفت را برای برانکو بفرستد تا متوجه تغییرش شود.

 

این‌گونه به نظر می‌رسد که پیام با این تلاش بتواند در نیم‌فصل نظر برانکو را جلب کند هر چند که برانکو تاکنون درباره بازگشت پیام نظری نداده و با توجه به روحیات برانکو، او سخت برای بخشش یک بازیکن راضی می‌شود.

 

برانکو در زمان حضورش در تیم‌ملی با اصرار رسانه‌ها هم حاضر نشد تا خداداد عزیزی را به تیم‌ملی دعوت کند تا بعد از یک‌سال با درخواست محمد دادگان در نهایت مجاب به بازگشت خداداد به تیم‌ملی شد.

 

در حال حاضر هم باشگاه پرسپولیس تاکنون اقدامی برای جلب رضایت برانکو برای بخشیدن پیام نکرده است.