طارمی و علیپور محروم شدند

به گزارش افکارخبر، طارمی برای دومین بار در لیگ پانزدهم، یک ضربه پنالتی را از دست داد و با این اشتباه، موجب از دست رفتن پیروزی تیمش شد اما این پایان ماجرا نبود و هواداران پرسپولیس این بار به اینستاگرام طارمی هجوم بردند. اکثر افرادی که در صفحه طارمی کامنت گذاشتند، به او معترض بودند که از زمان قرار گرفتن در کورس آقای گلی، هیچ پاسی به هم‌تیمی‌هایش نمی‌دهد و علیرغم ضعف در نواختن پنالتی‌ها، اصرار دارد فقط خودش این ضربات را بزند. گروهی از هواداران در اینستاگرام معتقد بودند این بازیکن در حد بازی کردن برای پرسپولیس نیست و عده‌ای، غرور او را در افت این هفته‌هایش مؤثر می‌دانند. جدا از همه کامنت‌های توهین‌آمیز برای مرد شماره 9 پرسپولیس، هواداران به این نکته اشاره دارند که طارمی خودش را گم کرده است. واضح به نظر می‌رسد مهدی طارمی، کار سختی برای نرم کردن دوباره هواداران پرسپولیس پیش‌رو دارد. آنها بیشتر از بی‌دقتی‌های مداوم این بازیکن و از تغییرات رفتاری او ناراحت به نظر می‌رسند. مهره‌ای که قرار بود فرق داشته باشد و خودش می‌گوید فرق نکرده ولی هواداران نظر دیگری دارند.

طارمی و علیپور محروم شدند

دو بازیکن پرسپولیس دیدار مقابل گسترش فولاد را از دست دادند. مهدی طارمی و علی علیپور با دریافت کارت زرد در بازی مقابل نفت، دیدار پرسپولیس مقابل گسترش فولاد را از دست دادند. این دو بازیکن در پایان بازی با نفت از سوی هواداران مورد انتقاد قرار گرفتند و برانکو هم ابراز امیدواری کرد آنها در بازی‌های بعدی گلزن شوند ولی فعلاً که بازی هفته چهاردهم را از دست داده‌اند.

سکوت عجیب پرسپولیس در قبال درگذشت هوادار

در حالی که سرمربی نفت و خانواده هادی نوروزی درگذشت ناگهانی هوادار پرسپولیس را تسلیت گفتند، باشگاه پرسپولیس به طرز عجیبی در قبال این اتفاق سکوت کرد. تا ساعت 21:30 دیشب حتی بازیکنان پرسپولیس هم به خانواده حسینی هوادار 69 ساله که در جریان بازی دیروز سکته کرد، تسلیت نگفته بودند.