به گزارش افکارخبر، کارلوس کی روش ، سرمربی تیم ملی کشورمان در گزارش عملکرد لژیونرهای ایران ، که در صفحه شخصی اش منتشر کرد ، از یک نام جدید رونمایی کرد.

وی  در کنار نامهای جهانبخش ، آزمون و دیگر لژیونر های تیم ملی ، نام الکس سامی زاده را نیز آورد .

 

کشف جدید کی روش در انگلیس

 

الکساندر سامی زاده بازیکن ۱۶ ساله ایرانی که در تیم زیر ۱۸ ساله های بولتون بازی میکند و این هفته هم برای تیمش در مصاف با کاردیف گلزنی کرد.

سامی زاده متولد تهران است و اکنون در انگلیس زندگی میکند. وی فوتبالش را در تیم محلی زیر ۱۸ ساله های کورزون اشتون  شروع کرد و پس از آن به تیم منچستر سیتی پیوست. الکس سپس به تیم زیر ۱۸ ساله های بولتون که در دسته دوم  لیگ زیر ۱۸ ساله های انگلیس حضور دارد ، پیوست و اکنون در این تیم بازی می کند. 

سامی زاده که از توجه کی روش به خودش ، شگفت زده شده بود ، در صفحه شخصی خود از این اتفاق ابراز خرسندی کرد.

 

کشف جدید کی روش در انگلیس + عکس

 

کی روش  از زمان قبول هدایت تیم ملی ایران ، با کشف و دعوت از بازیکنان ایرانی خارج از کشور ، نشان داد که توجه ویژه ای به دورگه های خارج از کشور دارد . بعضی از این دورگه ها مثل دژاگه و قوچان نژاد توانستند در تیم ملی بدرخشند و بعضی دیگر مثل بیت آشور و داوری ، انتظارات را برآورده نکردند و دیگر به تیم ملی دعوت نمی شوند. 

حال باید دید که کشف جدید کی روش که سن کمی هم دارد ، میتواند با عملکردش ، کی روش را برای دعوت به تیم ملی ایران مجاب کند یا خیر.