کروش از اشکان چه انتظاری دارد؟

به گزارش افکارخبر، او از سال 2012 به ایران ملحق شد و از همان اولین بازی نشان داد چه ستاره ای به ایران آمده است. وقتی اشکان دو گل به قطر زد و بازی فوق العاده ای انجام داد به ناگهان در آزادی همه نامش را سر دادند و ره صد ساله را یک شبه رفت. دژاگه در این سال ها بازی خوب برای تیم زیاد انجام داده است. با رفتن بعضی از با تجربه های تیم ملی، وظیفه اشکان هم در تیم ملی سنگین تر شد. حالا او کاپیتان سوم تیم ملی است؛ بعد از آندو و سید جلال حسینی.

اشکان در بازی برگشت ترکمنستان بود که برای اولین بار بازوبند را به بازو پست. تا پیش از این کروش از اشکان توقع داشت که در زمین بدرخشد ولی حالا ماموریت های سنگین تری به این بازیکن داده است. کروش معتقد است اشکان هم باید کنار آندو به بازیکنان جوان کمک زیادی کند و حتی در کنترل جو تیم ملی، به کادر فنی یاری دهد. اشکان سال ها در اروپا بازی کرده است و تجربیات زیادی دارد.

 

کروش همیشه می گوید دژاگه باید این تجربه را به بازیکنان جوان تیم هم منتقل کند؛ تجربه ای که فعلا در تیم ملی هیچ بازیکنی ندارد. او بین المللی ترین بازیکن ایران است و سابقه بازی در تیم های هرتا برلین، ولفسبورگ(آلمان)، فولام(انگلیس) و تیم ملی زیر 21 ساله های آلمان را دارد. اشکان در تیم ملی آلمان با ستاره هایی چون مسعوت اوزیل و بوآتنگ همبازی بود.