به گزارش افکارخبر، حالا اما قضیه فرق کرده و وارونه شده است. از دست رفتن هوادار پرسپولیس در ورزشگاه تختی حین بازی با نفت باعث شد نگاه‌ها به سوی بازیکنان پرسپولیس دوخته شود و برخی عامل این اتفاق را گل نزدن پرسپولیسی‌ها و از دست رفتن موقعیت‌های متوالی در هر بازی این فصل بدانند.

دوشنبه هفته گذشته بعد از سوت پایان بازی وقتی مهدی طارمی متهم ردیف اول گل نزنی‌ها در حال رفتن به سمت رختکن بود از سوی برخی هواداران پرسپولیس هو شد اما شماره 9 قرمزها به سمت سکوها تعظیم کرد و رفت. محسن بنگر که از این اتفاق ناراحت بود با تکان دادن سرش راه رختکن را پیش گرفت تا نشان دهد از این وضعیت ناراضی است.

این ماجرا اما در شبکه‌های مجازی گسترش بسیار پیدا کرد و هواداران عصبانی به جای هو کردن حملات وحشتناکی را علیه بازیکنان گل نزن تیم شان ترتیب دادند. این اقدام باعث شد بازیکنان پرسپولیس در اقدامی مشترک صفحات شخصی خود در شبکه اینستاگرام را تعطیل کنند. حالا با باز کردن صفحه هر یک از بازیکنان پرسپولیس با این پیام مواجه می‌شوید که: «به علت بی احترامی به بعضی از هم تیمی‌ها اینستا فعلا تعطیل».

این اقدام بازیکنان پرسپولیس البته با برخورد متفاوت هواداران همراه شده است. برخی هواداران با این بازیکنان همراه شده و معتقدند هیچ هواداری حق بی‌احترامی و فحاشی به بازیکن تیم محبوبش را ندارد. عده‌ای می‌گویند این فحاشی‌ها کار برخی هواداران استقلال یا عده‌ای است که می‌خواهند جو تیم پرسپولیس را به هم بریزند و مانع از موفقیتش شوند.

اما عده‌ای نیز از این کار بازیکنان پرسپولیس عصبانی شده‌اند و حتی از هواداران دیگر می‌خواهند آنها را آنفالو کنند تا اینطوری جواب کارشان را داده باشند. این عده از هواداران معتقدند اگر دوستداران پرسپولیس در شبکه اینستاگرام بازیکنان تیم شان را فالو نکنند کسی سراغ آنها نمی‌رود و اصلا این بازیکنان به واسطه حضور در پرسپولیس به این درجه از شهرت و محبوبیت رسیده‌اند.

با وجود این حمایت بازیکنان پرسپولیس از هم‌تیمی‌های تحت فشارشان ادامه دارد و آنها در یک اقدام متحد این راه را برای اعتراض برگزیده‌اند که احتمالا حداقل تا بازی با گسترش فولاد ادامه دارد و باید دید اتفاقات روی سکوها در آن مسابقه چه شرایطی را بر فضای بین هواداران و بازیکنان حاکم خواهد کرد.