به گزارش افکارخبر،لحظه‌ای که فغانی سوت پایان بازی را به صدا درآورد و عده‌ای از تماشاگران انگار که انتظار می‌کشیدند استقلال نتیجه ناامیدکننده‌ای بگیرد، شعارهایی علیه پرویز مظلومی سر دادند.

شاید اگر استقلال به سایپا می‌باخت می‌شد اندکی این شعارها را هضم کرد و اعتراض‌ها را گذاشت پای باخت آبی‌ها اما استقلال که نباخته بود! نتیجه‌ای که دوشنبه هفته پیش رقم خورد تنها یک تساوی و هم‌امتیاز شدن با همنام خوزستانی بود. حتی اگر استقلال یک رتبه پایین‌تر هم می‌آمد پرویز مظلومی مستحق آن انتقاد‌ها نبود اما به نظر می‌رسد زیر پوست استقلال خبرهایی هست که با وجود تداوم صدرنشینی علیه سرمربی‌اش شعار می‌دهند و آنگاه رسانه‌ها خبرش را با مضمون دودستگی روی سکوها منتشر می‌کنند.

 آری میان تماشاگران استقلال دودستگی‌هایی هست که با وجود صدرنشینی علیه مظلومی شعار می‌دهند. انگار خط و خط‌بازی‌هایی وجود دارد، انگار هنوز عده‌ای به گزینه‌های دیگر فکر می‌کنند و انگار منافع بعضی‌ها در پس این شعارها تامین می‌شود که تحمل تساوی تیم صدرنشین را ندارند. حال اینکه منظور از این شعارها چیست شاید در آینده روشن شود. گرچه در روزهای اخیر شنیده می‌شد که شعارها شاید از سوی برخی مربیان سابق یا آن مربیانی که می‌خواهند به نیمکت استقلال برسند سازماندهی شده باشد. حتی نام‌هایی به زبان آورده می‌شد و می‌گفتند که این انتقاد‌ها از افراد خاصی نشأت می‌گیرد و آنها هستند که تماشاگران را در راستای رسیدن به منافع خود تحریک می‌کنند.

 درست همان سناریویی که در هفته‌های پایانی فصل یازدهم نیز در زمان مربیگری پرویز مظلومی رخ داد و گفته شد اس‌ام‌اس‌هایی میان بازیکنان دال بر اینکه مظلومی رفتنی است پخش شد. شاید این فصل نیز از همان فصل‌های کذایی باشد که عده‌ای عرصه را چنان بر مظلومی تنگ کنند که این تیم با وجود هفته‌ها صدرنشینی در نهایت دستش از رسیدن به جام کوتاه بماند. مظلومی در دو فصلی که سرمربی استقلال بود در هفته‌های پایانی صدرنشینی را از دست داد و اگر او این فصل دست نجنباند شاید همان سناریوی فصل پیش دوباره گریبانش را بگیرد و همان جریان‌ها مانع از قهرمانی‌اش شوند. آنچه این روزها در استقلال مظلومی می‌بینیم شاید چندان به زعم بعضی‌ها بزرگ نباشد اما می‌تواند تلنگری باشد برای سرمربی استقلال تا به یاد آورد سلسله اقدام‌های نرمی که علیه‌اش سازماندهی شد و در نهایت قهرمانی را از او ربود.

سوال مهم در این برهه و به بهانه آن شعارهای پس از بازی با سایپا این است که اگر فردا روزی استقلال از صدر بیفتد و جایگاهش یکی دو پله تنزل یابد این عده می‌خواهند چه بلایی سر مظلومی بیاورند؟ به راستی مظلومی با این سکونشین‌ها به کجا می‌رود؟