به گزارش افکارخبر، اگر ما با اولی به دلایلی مشکل داشته باشیم، نمی‌توانیم از کنار ادعای دوم برانکو بی‌تفاوت بگذریم.

برای خودمان هم جای سؤال بود که چطور سرمربی کروات، علیپور جوان را روی نیمکت می‌نشاند و به جری بنتسون بازی می‌دهد؟

شاید به این پرسش ساده در بازی با نفت تهران به بهترین شکل ممکن پاسخ داده شد.

آنجایی که علی علیپور موقعیت‌های تک به تک و ایده‌آل گلزنی را یکی پس از دیگری هدر داد تا حرف برانکو سبز شود.

در اینکه علی علیپور یک مهاجم جوان و کم‌تجربه است هیچ شکی نیست اما سؤال بعدی ما از خود برانکو است؛

اقدام کادر فنی پرسپولیس برای رفع استرس علی علیپور چه بوده است؟ آیا سرمربی کروات پرسپولیس تمرین ویژه و اختصاصی برای علیپور و حتی مهدی طارمی در نظر می‌گیرد؟

بازی با نفت تهران یک بار دیگر این نکته را به اثبات رساند که خط حمله پرسپولیس مشکل تمام‌کنندگی دارد و به همین دلیل هم موقعیت‌های صددرصدی این تیم تبدیل به گل نمی‌شود. مهدی طارمی گرچه با زدن 7 گل صدرنشین کنونی جدول گلزن‌هاست اما او هم نمی‌تواند حداکثر اســـــتفاده را از موقعیت‌های گلزنی داشته باشد. به اعتقاد ما نه تنها علی علیپور استرس دارد بلکه مهدی طارمی هم به نوعی با همین مشکل مواجه شده است. در چنین شرایطی از برانکو ایوانکوویچ هم به عنوان یک مربی حرفه‌ای انتظار می‌رود فکری عاجل برای رفع این مشکل مهاجمان تیمش داشته باشد.

نکته ظریف آنکه اگر به ترکیب کادر فنی پرسپولیس دقت کرده باشید لابد متوجه این نکته می‌شوید هیچ‌یک از دستیاران برانکو در دوران بازی، مهاجم نبوده‌اند. آندره پانادیچ مثل کریم باقری هافبک بوده است و مصطفی قنبرپور هم سابقه بازی در پست دفاع میانی و چپ را داشته است. به نظر می‌رسد جای یک مربی با سابقه بازی در خط حمله در پرسپولیس کنونی خالی باشد. یک مربی که به عنوان عصای دست برانکو هم درد طارمی و علیپور را خوب بشناسد و هم درمانش را.