به گزارش افکارخبر، البته او به دوستان صمیمی و نزدیکانش گفته است قطعاً در نیم‌فصل دوم برای استقلال بازی خواهد کرد. با بختیار دقایقی گفت‌وگو کردیم که حرف‌هایش را می‌خوانید.

 

بختیار، چه خبر؟

خبر خاصی نیست. شما که می‌خواهید در مورد استقلال سؤال کنید!

مدیرعامل تراکتورسازی گفته است استقلال تو را می‌خواهد.

استقلال مرا می‌خواهد؟ با من که حرفی نزده‌اند، باور کنید! نه من با کسی صحبت کرده‌ام و نه استقلالی‌ها با من حرفی زده‌اند.

ولی می‌گویند خدمت سربازی‌ات تمام شده است و نیم‌فصل دوم برای استقلال بازی می‌کنی؟

درباره پایان خدمت سربازی‌ام چیزی نمی‌دانم و مسئولان باشگاه خبر دارند. هر اتفاقی پیش بیاید هم راضی هستم. واقعاً نمی‌دانم چه زمانی خدمتم تمام می‌شود. فعلاً که بازیکن تراکتورسازی هستم و برای این تیم تلاش می‌کنم.

قبول داری امسال خوب نتیجه نگرفتید؟

بله، ما تا به اینجا خوب نتیجه نگرفته بودیم اما ملوان را شکست دادیم و اگر 2، 3 بازی دیگر را هم بتوانیم به همین شکل پشت‌ سر بگذاریم، وضعیت‌مان خوب خواهد شد. ما فقط به 2، 3 برد پشت ‌سر هم نیاز داریم تا روی روال بیفتیم.

درباره دیدار تیمت مقابل استقلال در لیگ ‌برتر صحبت کن.

بازی سختی است ولی امیدوارم بازی قشنگی باشد. ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم و هواداران‌مان را خوشحال کنیم. می‌دانید که در جام‌ حذفی هم قرار است با استقلال بازی کنیم و باید در آن بازی هم برنده شویم چون در جام ‌حذفی فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم و می‌توانیم از یک مسیر کوتاه به سهمیه آسیا برسیم.

در مورد درخواست تونی اولیویرا برای جدایی از تراکتور چه نظری داری؟

قبلاً هم گفته‌ام که تونی واقعاً مربی خوبی است و بازیکنان هم از کار کردن با او راضی هستند. امیدوارم این مربی بماند و به کارش ادامه دهد. این خبرها معمولاً در رسانه‌ها با روایت‌های مختلفی منتشر می‌شود و واقعاً نمی‌دانم چه باید بگویم. فقط می‌توانم برای تراکتورسازی بهترین‌ها را آرزو کنم.