به گزارش افکارخبر، محرمی می‌گوید پرسپولیسی‌ها تصمیم درستی گرفتند که اینستاگرام را تحریم کردند چون می‌توانند تمرکز بیشتری کنند. او با خنده می‌گوید: «من خودم گوشی دستم می‌گیرم و یهو می‌بینم ساعت 3 صبح است!» محرمی در گفت‌وگو با خبرورزشی حرف‌های جالب‌تری هم می‌زند.

 

آقای محرمی تیم منتخب بعد از انقلاب در حال تکمیل شدن است. احتمالاً به این تیم پروین، مهدوی‌کیا، علی کریمی و احتمالاً علی دایی اضافه می‌شوند. مرور تیم منتخب بعد از انقلاب نشان می‌دهد 9 بازیکن پرسپولیسی خواهند بود. نظر شما در این خصوص چیست؟

این تیم را مردم انتخاب کرده‌اند، پرسپولیسی‌ها که انتخاب نکرده‌اند. درست است؟

بله.

بالاخره، نظر، نظر مردم است. مردم هستند که رأی داده‌اند و تا الان این بازیکنان انتخاب شده‌اند. نفراتی هم که انتخاب شدند و احتمالاً انتخاب می‌شوند، پرسپولیسی هستند. نمی‌شود به این نظرسنجی ایرادی گرفت.

شاید این موضوع به استقلالی‌ها بر بخورد. درست است؟ البته واکنش‌هایی هم نشان داده‌اند.

چرا به استقلالی‌ها بربخورد؟ این نظر مردم است. مگر هواداران استقلال در این نظرسنجی رأی نداده‌اند؟ یا فقط پرسپولیسی‌ها در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند؟ قطعاً استقلالی‌ها در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و حتی به کریم باقری و بعضی از پرسپولیسی‌ها رأی داده‌اند. رأی آنها هم در انتخاب این تیم دخیل بوده و نمی‌شود گفت چون پرسپولیسی‌ها رأی آورده‌اند، تنها هواداران قرمز رأی داده‌اند.

آنها می‌گویند پرسپولیسی‌ها کمی بیشتر هستند و طبیعی است که در همه نظرسنجی‌ها رأی بیاورند. نظرشان این است که نظرسنجی‌های این شکلی نمی‌تواند کارشناسی شده باشد.

پس استقلالی‌ها قبول دارند که پرسپولیسی‌ها بیشتر هستند، درست است؟ خدا را شکر. بعد شما این را فراموش نکنید که این بازیکنان از لحاظ فنی انتخاب شده‌اند. حالا من خودم را نمی‌گویم. غیر از من بقیه از نظر فنی انتخاب شده‌اند. یعنی این‌طور نبوده که بازیکن خوبی نباشند و مردم به او رأی بدهند. از لحاظ فنی این بازیکنان بهترین‌ها هستند و مشکلی از نظر فنی ندارند.

اگر این تیم ملاک باشد، پس بهترین ستاره‌های فوتبال ایران بعد از انقلاب پرسپولیسی هستند.

حداقل نظرسنجی عادل این را نشان می‌دهد. بعد هم، مگر عادل خودش این اسم‌ها را از نظرسنجی درآورده؟ اسامی زیادی بوده که مردم رأی داده‌اند و در نهایت یک نفر انتخاب شده است. شما شک نکنید اگر یک بار دیگر هم نظرسنجی بگذارند، دوباره همین بازیکنان انتخاب می‌شوند.

بعضی از کارشناس‌ها می‌گویند شاید جای یکی مثل مهدی پاشازاده در پست دفاع میانی خالی باشد. شما هم چنین نظری دارید؟

خب ببینید در این نظرسنجی شاید خیلی‌ها می‌توانستند باشند ولی باز هم تأکید می‌کنم که به ‌هر ‌حال این رأی مردم بوده است. آنها بودند که در نظرسنجی شرکت کردند و کسی نبود که سرخود این اسامی را انتخاب کند. دیگر باید این تیم را قبول کنیم و بدانیم از نظر مردم بهترین‌ها هستند. البته در این سال‌ها بازیکنان بزرگی بوده‌اند که برای فوتبال ما زحمت زیادی کشیده‌اند ولی کسانی هم که انتخاب شده‌اند خوب هستند و از نظر فنی مورد تأیید همه‌اند.

پس از نظر شما جای کسی خالی نیست؟

راستش من الان حضور ذهن ندارم. الان نمی‌دانم فوروارد تیم چه کسی است.

احتمالاً دایی، پیوس و محمدخانی رقابت می‌کنند.

حمید علیدوستی چطور؟ او یکی از بهترین‌ها بود. در سمت راست هم در کنار مهدوی‌کیا و نامجومطلق، شاهرخ بیانی است که بسیار خوب بود. ولی من حیفم آمد که آقای قاسمپور رأی نیاورد. او در چپ فوتبالیست تاپ و بزرگی بود. متأسفانه مردم بازی یکی مثل آقای قاسمپور را ندیده‌اند و نمی‌دانند چه فوتبالیست بزرگی بود. خود حمید درخشان هم فوق‌‌العاده بازی می‌کرد.

امیر عابدینی در مصاحبه‌ای گفت بهتر بود در نظرسنجی مجتبی محرمی را در پست هافبک چپ می‌گذاشتند!

بالاخره اینها هم کارشناسی شده است. ولی شما نگاه کنید نیکبخت را در چپ گذاشتند در حالی که او حتی فوروارد بازی کرده است. یا اشکان دژاگه که الان چند سال است در ایران بازی می‌کند و تازه پست تخصصی‌‌اش هافبک چپ نیست. نمی‌خواهم خدای ناکرده اشکان را زیر سؤال ببرم. او بازیکن بزرگی است و انصافاً برای تیم‌ملی خوب بازی ‌کرد ولی گزینه‌های بهتری بعد از انقلاب بودند.

مثلاً علی پروین باید در نظرسنجی باشد؟ او بعد از انقلاب بالای 40 سال سن داشت.

بالاخره علی آقا بعد از انقلاب هم چند سال بازی کرده است.

فکر می‌کنید این تیم چقدر می‌ارزد؟

قیمت ندارد که. نمی‌شود روی تیم منتخب مردم قیمت گذاشت. ولی شما شک نکنید در آینده هم مثل این بازیکنان دوباره به فوتبال ما می‌آیند. زندگی ادامه دارد و فوتبالیست‌های بزرگ متولد می‌شوند.

راستی میناوند اخیراً یک خاطره جالب در خبرورزشی تعریف کرد. گفت که روز اول شما او را از رختکن پرسپولیس بیرون کردید و گفتید در اتاق تدارکاتچی‌ها لباس عوض کند.

(خنده) خب می‌خواستم یک مقدار مهرداد را اذیت کنم. آن موقع‌ها این کار را می‌کردیم که بچه‌ها یک مقدار با تیم اخت شوند و فکر نکنند خبری است! سر همین به مهرداد گفتم نباید در رختکن لباس عوض کند. از طرفی باید جوی درست می‌شد که بازیکن به بزرگتر احترام بگذارد.

یک سؤال هم درباره این ماجرای اینستاگرامی اخیر بپرسیم. مهدی طارمی می‌گوید به او توهین شد و اتفاقاً پرسپولیسی‌ها هم اینستاگرام را تحریم کردند.

طبیعی است که مهدی ناراحت شده باشد. او به اندازه کافی زحمتش را می‌کشد حالا یک وقت اتفاق می‌افتد که توپش گل نمی‌شود. بالاخره این چیزها در فوتبال هست، باید به مهدی طارمی زمان بدهیم و به او توهین نکنیم. مهدی زمان می‌خواهد که روحیه‌‌اش را به‌ دست بیاورد و خودش را دوباره پیدا کند. گذشت زمان همه چیز را درست می‌کند.

البته بنگر گفته بود که بازیکنان تا دیر وقت در اینستاگرام بودند و بهتر شد.

حرف محسن بنگر درست است. یک وقت‌هایی من خودم هم شب‌ها گوشی را دستم می‌گیرم و یهو می‌بینم ساعت 3 صبح است! فکر کنم بچه‌ها کار خوبی کردند.